ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112511
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت منطقه با لشکرکشی به دست نمی‌آید/ گام‌های کاهش تعهدات برجامی ایران ادامه دارد

امنیت منطقه با لشکرکشی به دست نمی‌آید/ گام‌های کاهش تعهدات برجامی ایران ادامه دارد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ما نگرانی‌های ترکیه در مرزهایش با سوریه را می‌دانیم، اما با لشکرکشی امنیت ایجاد نمی‌شود و این به ضرر منطقه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در […]

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ما نگرانی‌های ترکیه در مرزهایش با سوریه را می‌دانیم، اما با لشکرکشی امنیت ایجاد نمی‌شود و این به ضرر منطقه است.

منطقه نیازمند آرامش است/ گام سوم تاثیرات بسیار زیادی گذاشته و البته ادامه هم داردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که مسائل سوریه از طریق مذاکره حل شود و نیروهای خارجی که بدون هماهنگی با دولت این کشور داخل سوریه هستند، باید این کشور را ترک کنند.

وی ادامه داد: نگرانی‌های ترکیه در مرزشان با سوریه را می‌دانیم، اما اینکه بخواهند با لشکرکشی امنیت به دست بیاوردند، این به ضرر منطقه است و امنیت به وجود نمی‌آید. منطقه نیازمند آرامش است، بحران یمن طولانی شده و عملا مسلمان کشی است. موضع ایران از روز اول این بوده که باید تلاش کنیم که آتش بس شود و مذاکره برای صلح به وجود بیاید.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به بحران یمن اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط منطقه، عربستانی ها هم دریافتند که جنگ نمی تواند سرنوشت این بحران را تعیین کند. اگر عربستانی‌ها در برقراری روابط با ایران و حل مشکل یمن از طریق مذاکره جدی هستند، ما هم استقبال می‌کنیم.

واعظی با اشاره به آخرین وضعیت برجامیِ ایران گفت: گام سوم کاهش تعهدات برجامی مهم‌ترین گام ما بود درحالی که فکر می‌کردند که فقط یک تصمیم تحقیقی و پژوهشی است.گام سوم تاثیرات بسیار زیادی گذاشته است، البته ادامه هم دارد، تماس های متعددی با ما از کشورهای مختلف بوده و امیدواریم که اعضای برجام و سایر کشورها پیام های این گام را جدی بگیرند.

در حال تکمیل/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن