ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112526
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

عدم همکاری دولت با نمایشگاه یمن!(اخبار ادبی و هنری)

محمد محمدی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: مسئله مردم یمن و تجاوزهای آل‌سعود به این مردم مظلوم ما را بر آن داشت تا با نگاه کاریکاتور که یک زبان جهانی است، واکنش به موقعی انجام دهیم و ظرف مدت کوتاهی نمایشگاه کاریکاتور یمن را برپا […]

محمد محمدی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: مسئله مردم یمن و تجاوزهای آل‌سعود به این مردم مظلوم ما را بر آن داشت تا با نگاه کاریکاتور که یک زبان جهانی است، واکنش به موقعی انجام دهیم و ظرف مدت کوتاهی نمایشگاه کاریکاتور یمن را برپا کنیم. برگزاری این نمایشگاه نشان می‌دهد که قاطبه هنرمندان ما متعهد و ارزشمند هستند و باید فضا و بستر را برای آنها فراهم کرد.
وی افزود: قبل از ما دولت باید این اقدام را انجام می‌دادند و از آنها انتظار می‌رفت که اقدام به برپایی این نمایشگاه می‌کردند. اما دولت نه تنها این کار را نکرد، بلکه در برگزاری این نمایشگاه نیز با ما همکاری نکرد!
محمدی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 30 مهر در تالار اسوه برپاست، ادامه داد: امیدوارم نمایشگاه کاریکاتور یمن نیز مثل نمایشگاه قبلی ما که نمایشگاه ملکه کشتی‌ربا بود مورد استقبال قرار بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن