ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112527
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
اخبار اربعین 98| کاروان سفینة النجاة اهواز از شهید روز عاشورا تجلیل کردند

اخبار اربعین 98| کاروان سفینة النجاة اهواز از شهید روز عاشورا تجلیل کردند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، کاروان سفینة النجاة اهواز که روز چهارشنبه 17مهرماه حرکت خود را از منطقه عین دو اهواز آغاز کرده بود با عبور از مناطق مختلف به بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه رسید. این کاروان در مسیر عین دو […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، کاروان سفینة النجاة اهواز که روز چهارشنبه 17مهرماه حرکت خود را از منطقه عین دو اهواز آغاز کرده بود با عبور از مناطق مختلف به بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه رسید.

این کاروان در مسیر عین دو به گمبوعه در کنار آرامستان سید هادی توقفی کوتاه داشت که مردم اهواز با حضور بر مزار شهدای دفاع مقدس آرمیده در این منطقه یاد آنها را گرامی داشتند.

همچنین برخی از همراهان کاروان سفینة النجاة اهواز بر مزار شهید منصور مسلمی‌سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان به این شهید والامقام ادای تجلیل کردند.

در این برنامه اهوازی‌ها آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت و ثواب آن را به روح نخستین شهید مدافع حرم منطقه عین دو اهواز هدیه کردند.

شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دوم خردادماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان افغانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور مسلمی‌سواری، پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در منطقه عین 2 تشییع شد.

اربعین 98| استقرار کارآگاهان پلیس آگاهی در مرزهای چهارگانهاخبار اربعین 98 | خدمات درمانی و امدادی هلال احمر به زائران درکربلا و کاظمین انجام می‌شوداخبار اربعین 98| کاروان پیاده سفینة النجاة حرکت خود به سمت کربلا را آغاز کرد

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر این شهید شهرستان حمیدیه منتقل شد و با بدرقه دوستان و بستگان در کنار شهدای آرامستان سیدهادی آرام گرفت.

از شهید مسلمی‌سواری دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن