ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112537
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۳۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
در پیاده‌روی اربعین از اینترنت چه سیم‌کارتی استفاده کنیم؟ + اینفوگرافیک

در پیاده‌روی اربعین از اینترنت چه سیم‌کارتی استفاده کنیم؟ + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سفر زائران به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین  حسینی آغاز شده است. بدون شک اینترنت یکی از مهم‌ترین نیازهای زائران حسینی برای  ثبت خاطرات و برقراری تماس‌های اینترنتی در این سفر فراموش نشدنی و […]

در پیاده روی اربعین از اینترنت چه سیم‌کارتی استفاده کنیم؟ + اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سفر زائران به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین  حسینی آغاز شده است. بدون شک اینترنت یکی از مهم‌ترین نیازهای زائران حسینی برای  ثبت خاطرات و برقراری تماس‌های اینترنتی در این سفر فراموش نشدنی و معنوی خواهد بود.

اما یکی از نکات مهمی که زائران باید به آن توجه داشته باشند هزینه اینترنت سیم کارت‌های مختلف در هنگام حضور در کشور عراق است. توجه به این نکته می‌تواند به زائران در مدیریت هزینه‌های اینترنت هنگام حضور در مراسم اربعین کمک کند. در ادامه در یک اینفوگرافیک می‌توانید هزینه‌های اینترنت مربوط به سیم کارت‌های مختلف را مشاهده کنید:

در پیاده روی اربعین از اینترنت چه سیم‌کارتی استفاده کنیم؟ + اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن