ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112557
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
سفر رئیس جدید تیم ناظران سازمان ملل در یمن به صنعا

سفر رئیس جدید تیم ناظران سازمان ملل در یمن به صنعا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی و رسانه‌ای اعلام کردند، «آبهیجیت گوها» رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن برای اولین بار از زمانی که این سمت را بر عهده گرفته، وارد صنعا شد. بر اساس گزارش «المشهد الیمنی»، گوها که از ژنرال‌های بازنشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی و رسانه‌ای اعلام کردند، «آبهیجیت گوها» رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن برای اولین بار از زمانی که این سمت را بر عهده گرفته، وارد صنعا شد.

بر اساس گزارش «المشهد الیمنی»، گوها که از ژنرال‌های بازنشته ارتش هند است، پس از دیدار با مقامات دولت مستعفی یمن در عربستان وارد صنعا شد.

وی در این سفر با اعضای انصارالله دیدار و با آنها درباره طرح بازاستقرار صحبت می‌کند و پس از آن برای آغاز مأموریتش به الحدیده می‌رود. او جانشین «مایکل لولیسگارد» شده است.

گوها در سفر به عربستان علاوه بر تیم دولت مستعفی یمن با «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه سعودی نیز دیدار کرد.

دولت مستعفی یمن و اعضای انصارالله در دسامبر ۲۰۱۸ در سوئد به توافقی برای آتش‌بس در الحدیده دست پیدا کردند.

توافق استکهلم سوئد میان طرف‌های یمنی به توافق آتش‌بس در استان الحدیده، خروج تمام افراد مسلح از بندر الحدیده و دو بندر دیگر در شمال این استان «رأس‌عیسی و الصلیف» و سپس خروج کامل نیروهای انصارالله و نیروهای وابسته به هادی از این از شهر الحدیده (مرکز استان الحدیده) اشاره می‌کند.

آبهیجیت گوها در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ سمت معاون مشاور نظامی دایره عملیات نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد را بر عهده داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن