ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112585
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
احتمال رکوردشکنی عرب‌ها و تبدیل یمن به فقیرترین کشور جهان

احتمال رکوردشکنی عرب‌ها و تبدیل یمن به فقیرترین کشور جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشتی نوشت: عرب‌ها عاشق رکورد و ورود به کتاب ثبت رکورد‌های گینس هستند حتی دبی تاکنون ۶۳۴ رکورد ثبت کرده است. احتمالا عرب‌ها یک رکورد جدید وحشتناک و در عین حال دردناک هم ثبت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشتی نوشت: عرب‌ها عاشق رکورد و ورود به کتاب ثبت رکورد‌های گینس هستند حتی دبی تاکنون ۶۳۴ رکورد ثبت کرده است. احتمالا عرب‌ها یک رکورد جدید وحشتناک و در عین حال دردناک هم ثبت خواهند کرد و آن اعلام یمن به عنوان فقیرترین کشور جهان طی دو سال آینده است.

در این مطلب آمده اشت: گزارش برنامه کمک‌رسانی سازمان ملل فاش کرده است از زمان شروع درگیری‌های یمن در سال ۲۰۱۴، جنگ، میانگین فقر را در این کشور از ۴۷ درصد به ۷۵ درصد تا پایان سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد داد و اگر جنگ تا سال ۲۰۲۲ ادامه یابد یمن فقیرترین کشور جهان خواهد شد و حدود ۸۰ درصد از ساکنان این کشور زیر خط فقر زندگی خواهند کرد و ۲۴ میلیون یمنی -یعنی بیش از دو سوم ساکنان این کشور- به کمک فوری نیاز خواهند داشت.

نکته جالب توجه این است ائتلاف عربستان و امارات از پنج سال پیش جنگ علیه یمن را راه انداخت و این دو کشور از ثروتمندترین کشور‌های جهان به شمار می‌روند.

در ادامه این مطلب آمده است: درست است که یمن از نظر درآمد فقیر است و محاصره شدید ائتلاف مذکور آن را فقیرتر هم کرده است، اما در مقاومت، شجاعت، دفاع از خاک و عقیده و کرامت ملی ثروتمند است. این گزارش بین‌المللی کشور‌های ائتلاف را محکوم می‌کند که آتش این جنگ ظالمانه را برافروختند و بر ضرورت افزایش تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک به منظور دستیابی به راه حل سیاسی قابل قبول تاکید می‌کند؛ راه حلی که رویارویی‌ها و کشتار‌ها را که اکثر قربانیان آن غیرنظامیان بی‌گناه هستند، متوقف می‌کند.

رای الیوم در پایان نوشت: کشور دوست و برادر یمن از فقر در خدمات اساسی مانند بهداشت، آموزش، آب و برق شکایت دارد و در حال حاضر نیز بیش از دو سوم مردم این کشور یک تکه نان هم پیدا نمی‌کنند. آنچه در یمن می‌گذرد فقط یک جنایت جنگی نیست بلکه جنایتی بزرگ علیه بشریت است و سکوت در برابر آن به خصوص سکوت سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه جنایتی بزرگتر است و همین مسئله درباره عرب‌ها و مسلمانان هم صدق می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن