ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112599
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۳۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب اوقاف هرمزگان در مرز شلمچه

برپایی موکب اوقاف هرمزگان در مرز شلمچه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: موکب اوقاف استان به نام موکب شهدای مدافع حرم به همراه استان‌های بوشهر و کهگیلویه‌وبویراحمد در مرز شلمچه برپا شده است. او افزود: در بحث […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: موکب اوقاف استان به نام موکب شهدای مدافع حرم به همراه استان‌های بوشهر و کهگیلویه‌وبویراحمد در مرز شلمچه برپا شده است.

او افزود: در بحث خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی استان‌ها دسته‌بندی شدند، همچنین امسال برای دومین سال موکبی در شلمچه با حضور ۳ استان برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: با اشاره به اینکه موکب اوقاف و امور خیریه این استان به همراه دو استان دیگر از ۱۹ مهرماه آماده پذیرایی از مردم هستند، گفت: از تاریخ ۲۳ مهرماه پخت غذا در این موکب آغاز می‌شود و در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده ارائه خدمت به زائران کربلا هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدیان با بیان اینکه احتمالاً این موکب چند روزی بعد از ایام اربعین هم برپاست، افزود: ۳۰ تخته فرش، ۳ تن خرما، یک کفی آب مدنی طبیعی و سایر نذورات مردم استان هرمزگان در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران آماده شده است.

او زمان فعالیت موکب اربعین شلمچه را از ۲۳ مهرماه تا ۲ روز بعد از اربعین اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات کیفی، رفاهی، فرهنگی و ضروری در موکب ارائه می‌شود، روزانه ۶ نفر نیروی خادم افتخاری و قابل‌اعتماد در موکب‌ها با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی به‌صورت داوطلب جهت خدمت‌دهی به زائران در موکب حضور دارند.

او افزود: در طول مسیر رودان ـ بندرعباس ـ پارسیان و بندرلنگه نیز بخش‌هایی مخصوص خدمات‌دهی به زائران امام حسین (ع) اختصاص داده‌ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن