ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 112647
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
  • 213 بازدید
  • ارسال توسط :
«راه روشن فاطمیون»، اولین موکب فرهنگی کاشان

«راه روشن فاطمیون»، اولین موکب فرهنگی کاشان

سیدحسین ساداتی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان  اظهار داشت: حضور در مراسم میلیونی اربعین و دیدن جلوه‌های ویژه این مراسم جهانی، نشان از معجزه و جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) است که شعار حب الحسین (ع) یحمعنا را معنای واقعی بخشید.  مدیر موکب راه روشن فاطمیون گفت: کادر پزشکی این موکب شامل […]

سیدحسین ساداتی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان  اظهار داشت: حضور در مراسم میلیونی اربعین و دیدن جلوه‌های ویژه این مراسم جهانی، نشان از معجزه و جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) است که شعار حب الحسین (ع) یحمعنا را معنای واقعی بخشید. 

مدیر موکب راه روشن فاطمیون گفت: کادر پزشکی این موکب شامل دوپزشک و دو پرستار از سوی جمعیت ندای صلح و گروه خبری و رسانه‌ای  سراج شامل ۴نفر و گروه هنری موکب راه روشن شامل ۳ نفر و گروه پشتیبانی شامل سه نفر به  ارائه خدمات  به زائران در عمود ۱۱۱۳در مسیرنجف به کربلا می‌پردازند.

وی با اشاره به شروع جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) در اربعین حسینی گفت: خیرین و برخی داروخانه‌های کاشانی در تهیه و ارسال بسته‌های دارویی کمک فراوانی کردند و بسیاری از این عزیزان حتی حاضر به اعلام عنوان نام خود نشدند و فقط کمک به این حرکت عظیم جهانی را وظیفه شرعی خود عنوان کردند. 

مدیر اجرایی موکب گفت: آماده ‌سازی و تهیه بادکنک‌های شکلی و راه‌اندازی ایستگاه نقاشی با محوریت اربعین با هدف ایجاد انگیزه و خاطره خوب در ذهن کودکان و نوجوانان به عنوان زائران کوچک امام حسین(ع) در این موکب از جمله ابتکارات و کارهای فرهنگی است، که انجام می‌شود و  والدین با ابراز شعف از این کار زیبا، خواهان توسعه آن برای سال‌های اینده شدند.
 
ساداتی‌نژاد ابراز داشت: تهیه  پوستر مفهومی با موضوع اربعین به سه زبان عربی و فارسی و انگلیسی  به عنوان یکی از علائم انسان مومن در راهپیمای امسال رونمایی و مورد توجه شیعیان از اقصا نقاط دنیا قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور  جوانان از اقصا نقاط دنیا در این رویداد جهانی گفت: گروه خبری و رسانه ای روزنامه سراج برای اولین بار با حضور  مترجم زبان عربی و انگلیسی  در این مراسم  به تهیه محتوا و گزارش  پرداخت که مورد توجه برخی رسانه های عرب زبان  قرار گرفت که انشالله بزودی کلیپ ها ی این گزارشات بعد از تدوین  منتشر خواهد شد و محتوای آن در روزنامه سراج منتشر می شود. 

ساداتی نژاد از شور و شعور جوانان شیعه در این مراسم خبر داد و ان را مقدمه ظهور امام زمان ارواحنا فداه دانست. 

وحید مصاحبی سرپرست تیم پزشکی این موکب و معاون جمعیت ندای صلح نیز گفت: اکثر خدمات ارائه شده در  این چند روز اکثرا برای  پا درد و اسیب های عضلانی و گوارشی و سرماخوردگی بودند و مواردی نیز بصورت اورژانسی مورد مداوا قرار گرفتند. 

وی ضمن تشکر از تیم پزشکی جمعیت ندای صلح و مجتمع فرهنگی راه روشن هدف از شرکت در این رویداد بزرگ جهانی را پیوستن به دریای بیکران امام حسین (ع) دانست و از این  کار را مدال  افتخار خدمت به زائران امام حسین دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن