ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112657
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله نیرو‌های سعودی به مناطق مختلف یمن

حمله نیرو‌های سعودی به مناطق مختلف یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های متجاوز سعودی مناطق مختلف یمن را هدف حملات خمپاره‌ای و هوایی خود قرار دادند. بر این اساس، جنگنده‌های متجاوز سعودی شهرستان حیدان در استان صعده یمن را ۳ بار مورد حملات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های متجاوز سعودی مناطق مختلف یمن را هدف حملات خمپاره‌ای و هوایی خود قرار دادند.

بر این اساس، جنگنده‌های متجاوز سعودی شهرستان حیدان در استان صعده یمن را ۳ بار مورد حملات هوایی خود قرار دادند.

همچنین ائتلاف متجاوزان ۴ گلوله خمپاره به شهرستان التحیتا واقع در استان الحدیده یمن شلیک کردند.

هنوز آمار دقیقی از تلفات این حملات ددمنشانه منتشر نشده است.

گفتنی است که متجاوزان سعودی و مزدوران آنها از زمان اجرایی شدن توافق سوئد تا کنون با تجاوزات بی وقفه خود به الحدیده و مناطق مختلف آن، آتش‌‌بس به دست آمده بر اساس این توافق و قطعنامه 2451 شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن