ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112659
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال زائران اربعین از موکب فاطمیون در مرز شلمچه+عکس و فیلم

استقبال زائران اربعین از موکب فاطمیون در مرز شلمچه+عکس و فیلم

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجاهدان افغانستانی در موکب رزمندگان و شهدای فاطمیون در مرز شلمچه از زائران امام حسین(ع) که راهی حماسه راهپیمایی اربعین هستند، استقبال کرده و به همین مناسبت برنامه‌هایی را در این موکب برگزار می‌کنند. اکران مستند […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجاهدان افغانستانی در موکب رزمندگان و شهدای فاطمیون در مرز شلمچه از زائران امام حسین(ع) که راهی حماسه راهپیمایی اربعین هستند، استقبال کرده و به همین مناسبت برنامه‌هایی را در این موکب برگزار می‌کنند. اکران مستند روی خط آتش(روایتگر نقش پررنگ نیروهای فاطمیون در آزادسازی شهر پالمیرا در سوریه) از جمله برنامه‌های برگزار شده این موکب طی روزهای گذشته بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مهدوی، فعال فرهنگی فاطمیون درباره موکب ویژه رزمندگان و شهدای فاطمیون در مرز شلمچه در گفتگو با تسنیم گفت: این موکب بیش از یک هفته است که برپا شده و تا 4 روز بعد از اربعین هم خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه می‌دهد. گروه خادمان موکب فاطمیون از رزمندگان، حابنزاان و خانواده‌های شهدای فاطمیون هستند که به صورت افتخاری و داوطلبانه برای خدمات رسانی به زائران در این محل گرد آمده‌اند. گروه 40 نفره‌ای که هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند، از سایر افراد داوطلب سبقت گرفته‌اند و تعداد دیگری نیز در نوبت هستند تا خود را در این حماسه حسینی سهیم کنند.

لشکر فاطمیون , مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

وی افزود: موکب دارای نمایشگاهی از فعالیتهای رزمندگان و یادبود شهدای تیپ ابوذر در دوران دفاع مقدس و نقش مجاهدان افغانستانی در جبهه مقاومت است. در موکب کتاب‌هایی درباره شهدای فاطمیون و مدافع حرم به زائران اهدا می‌شود تا در این مسیر معنوی همراه خود برده و با سیره شهدا بیشتر آشنا شوند. دروازه قرآنی در نظر گرفته شده تا رزمندگان فاطمیون به وسیله آن زائران را از زیر قرآن رد کرده و بدرقه کنند. علاوه بر این اقدامات فرهنگی، پذیرایی و خدمات رسانی و ارائه تسهیلات به زائران نیز صورت می‌گیرد.

لشکر فاطمیون , مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

حجت الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: موکب شهدای فاطمیون مورد توجه دو قشر از زائران حسینی قرار پرفته است. یکی زائران ایرانی که ابراز احساسات می‌کنند و با افتخار به لشکر مومنین افغانستانی از موکب دیدن می‌کنند و دوم زائران خارجی است که از مرز زمینی شلمچه وارد کشور عراق می‌شوند. عمده این زائران خارجی را پاکستانی‌ها و افغانستانی‌ها تشکیل می‌دهند. البته از ملیت‌های دیگری مثل بحرین و ترک و … نیز در این میان حضور دارند که موکب فاطمیون برایشان تازگی دارد و جالب توجه است. برای برخی زائران هم حضور رزمندگان فاطمیون با لباس نظامی و ارم فاطمیون عجیب است و سوال برانگیز و موکل محلی برای پاسخ به سوالاتشان در مورد فاطمیون است.

لشکر فاطمیون , مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

لشکر فاطمیون , مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

«مدیون شما هستیم»؛ روایت شجاعت رزمندگان فاطمیون+فیلم

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن