ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112757
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۰۷
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

تبادل زندانیان میان انصارالله و دولت مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، یکی از وزرای دولت رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن روز شنبه از مبادله ۲۹ زندانی با انصارالله خبر داد. «محمد عسگر» وزیر حقوق بشر دولت (رئیس جمهور مستعفی و فراری) یمن روز شنبه […]

تبادل زندانیان میان انصارالله و دولت مستعفی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، یکی از وزرای دولت رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن روز شنبه از مبادله ۲۹ زندانی با انصارالله خبر داد.

«محمد عسگر» وزیر حقوق بشر دولت (رئیس جمهور مستعفی و فراری) یمن روز شنبه بدون ذکر جزئیات بیشتر، در توییتر نوشت: «ما از آزادی زندانیانی که در چارچوب مبادله زندانیان آزاد شده‌اند، خرسندیم».

دولت در تبعید یمن که تحت حمایت عربستان است و نیرو‌های انصارالله با نظارت سازمان ملل متحد در دسامبر سال ۲۰۱۸ یک توافق در باره مبادله گسترده زندانی امضا کردند، اما نتوانستند به این توافق عمل کنند.

«مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل متحد به یمن از مبادله زندانیان بین طرف‌های درگیر در یمن حمایت کرد و آن را نشانه اعتماد به نفسی دانست که راه را برای یک مصالحه سیاسی بزرگ جهت پایان دادن به مناقشه چهار ساله هموار می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن