ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112792
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۵۳
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
جنبش النهضه: ادعای مداخله قطر در انتخابات، اهانت به دموکراسی تونس است

جنبش النهضه: ادعای مداخله قطر در انتخابات، اهانت به دموکراسی تونس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، راشد الغنوشی، رهبر جنبش النهضه تونس در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن أحمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین درباره کشورش عنوان کرد: انتخابات در تونس بازیچه دست ‌کسی نیست و نتایج آن قابل پیش‌بینی و مشخص […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، راشد الغنوشی، رهبر جنبش النهضه تونس در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن أحمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین درباره کشورش عنوان کرد: انتخابات در تونس بازیچه دست ‌کسی نیست و نتایج آن قابل پیش‌بینی و مشخص نبود.

وی افزود: اظهارات وزیر خارجه بحرین اهانت به دموکراسی در تونس است. او بهتر است به امور کشور خودش توجه کند و امور تونس را به صاحبان آن بسپارد.

پیشتر نیز لطیفه الحباشی، رئیس کمیته روابط خارجه در پارلمان تونس اظهارات وزیر خارجه بحرین درباره قطر را محکوم کرده بود.

وی ضمن قدردانی از نقش حکومت قطر در حمایت از انقلاب اقتصادی و مالی تونس، در این باره گفته بود: ملت تونس از طریق انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری اخیر ثابت کردند که تونس کشوری دارای حاکمیت است.

وزیر خارجه بحرین جمعه در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط مدعی شد: نقشی که قطر همواره ایفا می‌کند شکست‌ خورده است و هرگز در یمن پیروز نخواهد شد چراکه مردم یمن در نهایت در برابر مداخله قطر و برخی کشورها و بر هر کسی که برای تفرقه در این کشور تلاش می‌کند، پیروز خواهند شد.

وی قطر را به تلاش برای کارشکنی در حل بحران یمن با استفاده از شبکه الجزیره متهم کرد و مدعی شد که قطر در بسیاری از مسائل نه تنها در مسأله یمن بلکه در لیبی، تونس، کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق نقش مخربی را ایفا می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن