ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112799
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۱۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

میزبانی اهالی اسلامشهر از برترین قاریان ممتاز و بین‌المللی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، هجدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده و هر هفته، یکشنبه شب‌ها برپا می‌شود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، هجدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده و هر هفته، یکشنبه شب‌ها برپا می‌شود، به یاد شهید محمود شفیعی، شهید مدافع‌ حرم برگزار شد.

در این محفل قرآنی که حجج اسلام حسن تمجیدی، معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران و محمد نوروزی، امام جمعه شهرستان اسلامشهر، همچنین مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و عسگریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان اسلامشهر حضور داشتند، حمید رحیمی، قاری ممتاز کشورمان، مجری این محفل بود.

شب گذشته در ابتدا، قاری نوجوان، سینا نیاکان و در ادامه، علی خشنود، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. خشنود بعد از تلاوت به درخواست حاضران در جلسه، ابتهال‌خوانی نیز داشت. سپس عسگریان، رئیس سازمان بنیاد شهید شهرستان اسلامشهر به ارائه‌ گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید محمود شفیعی پرداخت. در بخشی از این وصیت‌نامه آمده است: «سلام و درود به روح امام و شهدای پاک از صدر اسلام تاکنون و سلام بر رهبر عزیز و معظم و برهمه خدمتگزاران صدیق انقلاب و اسلام. از اینکه نام من هم در لیست «الرحیل» آمد، از همگان حلالیت می‌طلبم. مدافع واقعی حریم ولایت، کسی است که مستمر با تلاش و کوشش مضاعف، با همدلی و هم‌زبانی، با عزم ملی و مدیریت جهادی در پی آفریدن حماسه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … می‌باشد».

«عزت خود را با هیچ چیز عوض ننمایید و همه دنیا را بدهید و عزت بگیرید. شهید، عزادار نمی‌خواهد، رهرو می‌خواهد. شما هم با قلم، قدم و زبان خود رهرو راه امام و رهبری باشید. جوانان عزیز! چشم شهدا و تبلور خونشان به حرکت و شعور شما دوخته شده. باید مواظب باشیم خط ولایت را گم نکنیم. معیار ما در تمامی گزینش‌ها و انتخاب‌ها اشاره و اراده ولایت است».

در پایان، سیدمحمدجواد حسینی، قاری ممتاز کشور، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که تشویق حاضران را برانگیخت.

حسن ختام این برنامه، از خانواده شهید شفیعی و ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی تجلیل و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان مسابقات فرهنگی، جوایزی اهدا شد.

یادآور می‌شود، این مراسم معنوی به صورت هفتگی با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان، از ساعت ۱۸ با حضور عموم علاقه‌مندان در مسجد امام‌ حسین(ع) واقع در اسلامشهر، خیابان زر‌افشان، کوچه۵۴ برگزار می‌شود.

با شهید محمود شفیعی، شهید مدافع حرم، بیشتر آشنا شوید: حاج محمود شفیعی در آبان ماه سال ۱۳۵۵ مصادف با سالروز تولد امام حسن مجتبی(ع)، در تهران به دنیا آمد. با ورود به نیروی مقاومت بسیج به یکی از اعضای فعال تبدیل و پس از خدمت سربازی نیز در سپاه مشغول به خدمت شد. همزمان با فعالیت‌های نظامی و بسیج، به فعالیت‌های جهادی در غرب کشور پرداخت و در نهایت مبارزه با داعش و فعالیت جهادی در مناطقی از سوریه را پی گرفت. او برای مبارزه با تروریست‌ها دو بار به سوریه اعزام شد و در آخر در سن ۳۹ سالگی، در آذرماه سال۱۳۹۴ در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسید و پیکرش پس‌از دوسال در شهریور ماه ۱۳۹۶ به وطن بازگشت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن