ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112807
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
ظریف: آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات هستم

ظریف: آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران اعلام کرد، ایران همیشه در کنار ملت یمن ایستاده و اعتقاد دارد، توقف جنگ در وهله اول، کمک به خود ملت یمن است. وی به شبکه «المسیره» یمن گفت: تماس‌ها با «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان درباره وضعیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران اعلام کرد، ایران همیشه در کنار ملت یمن ایستاده و اعتقاد دارد، توقف جنگ در وهله اول، کمک به خود ملت یمن است.

وی به شبکه «المسیره» یمن گفت: تماس‌ها با «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان درباره وضعیت یمن ادامه دارد. تهران از هر ابتکار عملی برای کاهش تنش در منطقه استقبال می‌کند و با هر اقدامی که در راستای پایان دادن به جنگ در یمن باشد همکاری کامل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ظریف: تصمیم FATF کاملا سیاسی است و با آن مخالف هستیم آیا ظریف امضای اوباما را گرفت؟

ظریف در پایان از آمادگی خود برای سفر به عربستان با هدف حل اختلافات البته در صورتی که شرایط مناسب باشد، خبر داد.

عمران خان در ماه جاری (مهرماه) برای آنچه رسانه پاکستان «میانجیگری میان ایران و عربستان» خوانده‌اند به تهران سفر کرد و با مقام‌های عالی‌رتبه ایران دیدار کرد.

«استفان دوجاریک»، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد  از تلاش‌های عمران خان برای کاستن از تنش‌ها میان ایران و عربستان سعودی استقبال کرد.

همچنین نخست‌وزیر پاکستان در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفته که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته گفت‌وگو میان آمریکا و ایران را تسهیل کند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن