ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112824
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین فرصت فرنگی‌کاران قم برای صعود

آخرین فرصت فرنگی‌کاران قم برای صعود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های مرحله گروهی فصل 1398 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه اول آبان ماه با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم پیگیری می‌شود و مدعیان صعود از گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی در چند مسابقه حساس مقابل یکدیگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های مرحله گروهی فصل 1398 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه اول آبان ماه با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم پیگیری می‌شود و مدعیان صعود از گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی در چند مسابقه حساس مقابل یکدیگر به روی تشک خواهند رفت.

این هفته دو مسابقه حساس پیش‌روی کشتی‌گیران فرنگی‌کار تیم شهدای مدافع حرم قم قرار دارد، دو رقابتی که فرنگی‌کاران قم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود از مرحله مقدماتی باید با پیروزی پشت‌سر بگذارند، چنانچه این دو مسابقه با ناکامی نماینده قم همراه باشد، فرنگی‌کاران قم باید قید صعود را بزنند.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم این هفته روز چهارشنبه اول آبان ماه در سالن کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم میزبان و پذیرای تیم‌های هیأت‌ کشتی خراسان‌جنوبی و هیأت‌ کشتی سیرجان است، دو رقابت مهمی که در نوبت‌های صبح و عصر به انجام خواهد رسید.

فرنگی‌کاران قمی در حالی گام به مصاف حریفان خود می‌گذارند که از دو مسابقه قبلی دو شکست سنگین در مقابل تیم‌های بازار بزرگ ایران و هیأت‌ خراسان‌جنوبی در کارنامه دارند و برای جبران امتیازات از دست رفته باید با تمام وجود و انرژی کامل در این دو مسابقه به روی تشک بروند.

مسابقه تیم شهدای مدافع حرم قم با بازار بزرگ ایران با برتری 10 بر صفر حریف به پایان رسید و نماینده قم در جدال هفته گذشته با تیم هیأت‌ خراسان‌جنوبی 8 بر 2 شکست خورد تا به دنبال این دو باخت، تغییراتی در ترکیب این تیم ایجاد شده و در دو دیدار آینده با چند نفر جدید مقابل حریفان صف‌آرایی کند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی چهار تیم از گروه‌های دو گانه به مرحله نهایی می‌روند تا تعیین کننده فینالیست‌های این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور باشند، لیگی که تیم قهرمان آن نماینده کشورمان در مسابقات 2019 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن