ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112842
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

داور اردنی برای ایران خوش یمن است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، برخی از منابع خبری عربی از انتخاب ادهم محمد مخادمه به عنوان داور دیدار ایران و عراق در انتخابی جام جهانی قطر خبر دادند. انتخاب این داور عربی برای دیدار با عراق در خاک این کشور از سوی برخی از کارشناسان و اهالی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، برخی از منابع خبری عربی از انتخاب ادهم محمد مخادمه به عنوان داور دیدار ایران و عراق در انتخابی جام جهانی قطر خبر دادند. انتخاب این داور عربی برای دیدار با عراق در خاک این کشور از سوی برخی از کارشناسان و اهالی رسانه مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این حال نگاهی به کارنامه بین‌المللی این داور ۳2 ساله اردنی که از سال ۲۰۱۳ در فهرست داوران فیفا قرار گرفته، نشان از عدم شکست تیم‌های ایرانی در دیدارهایی که قضاوتش بر عهده ادهم مخادمه بوده، دارد.

او برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ و در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برای ایران قضاوت کرد و تیم ملی با کارلوس کی‌روش در خاک چین به تساوی بدون گل دست یافت.

او در دومین بازی در لیگ قهرمانان آسیا، برای پرسپولیس قضاوت کرد که این دیدار برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

ادهم مخادمه در سال‌های بعد و در سال ۲۰۱۸ برای ذوب آهن سوت زد که این تیم توانست الوحده امارات را شکست دهد.

تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و پاختاکور ازبکستان در سال ۲۰۱۹ از دیگر بازی‌هایی است که ادهم مخادمه برای ایران قضاوت کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن