ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112939
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

گریفیتس پیام ریاض را به صنعاء آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن روز یکشنبه برای دیدار با مسئولان انصارالله وارد صنعاء شده است. وبگاه «الخبر الیمنی» گزارش داد که گریفیتس دو روز پس از سفر به ریاض و دیدار با «خالد بن سلمان» معاون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن روز یکشنبه برای دیدار با مسئولان انصارالله وارد صنعاء شده است.

وبگاه «الخبر الیمنی» گزارش داد که گریفیتس دو روز پس از سفر به ریاض و دیدار با «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع سعودی وارد صنعاء شده است.

وبگاه مذکور پس از مخابره این خبر گزارش داد که نماینده سازمان ملل در امور یمن که در سفرش به ریاض فقط با مسئولان سعودی و نه با هیچ یک از مسئولان دولت مستعفی یمن دیدار داشته، این بار «به احتمال قوی حامل پیامی از خود ریاض برای مسئولان انصارالله است».

منابع رسانه‌ای چند روز پیش گزارش داده بودند که ماریتن گریفیتس با سفر به ریاض، با هیچ یک از مقامات دولت مستعفی یمن دیداری نداشت، بلکه با تعدادی از مقامات سعودی از جمله معاون وزیر دفاع این کشور ملاقات داشت.

سفر گریفیتس به عربستان و صنعاء همزمان با انتشار خبرهایی درباره مذاکرات مستقیم ریاض و صنعاء همراه شد که شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع آگاه مدعی آن شده بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن