ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 113002
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 154 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از فرماندهان جبهه مقاومت در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»‌

تجلیل از فرماندهان جبهه مقاومت در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در دانشگاه دامغان استان سمنان به کار خود خود پایان داد. جوانان محور مقاومت به سلاح علم مجهز شده‌اندمردم یمن الگویی تمام‌عیار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در دانشگاه دامغان استان سمنان به کار خود خود پایان داد.

جوانان محور مقاومت به سلاح علم مجهز شده‌اندمردم یمن الگویی تمام‌عیار از مقاومت را به جهان ارائه کرده‌اندجزئیات دیدار نماینده سازمان ملل با مقامات یمنی

این مراسم با تلاوت قرآن توسط یکی از اندیشمندان حاضر در اجلاسیه آغاز شد.

سپس خادمان حرم هشتمین امام آسمان امامت و ولایت امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) پرچم متبرک آستان مقدس رضوی را همراه با صلوات خاصه آن حضرت در حالی که فضایی دلنشین، زیبا و معنوی خاصی به مجلس بخشیده بود و عطر رضوی در هوای اجلاسیه پخش شده بود؛ با شکوهی خاص به اهتزاز در آوردند.

حدود 180 نفر از اندیشمندان کشورهای مختلف دنیا از جمله عمان، آذربایجان، بحرین، کلمبیا، آفریقای جنوبی، نروژ، قطر، آرژانتین، آمریکا، کویت، چین، اندونزی، پاکستان، عراق، هند، عربستان، سوریه، افغانستان، انگلیس، روسیه، ترکبه، لیبی، اردن، تایلند و تانزانیا در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم همچنین چهره‌های شاخصی همچون سفیر یمن در ایران، دختر شیخ زکزاکی، سید عدنان القفله معاون بین المللی انصارالله یمن، رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت، رهبر شیعیان بحرین، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد  اسلامی و پدر شهید حججی از شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده شهدای جبهه مقاومت حضور داشتند.

اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به منظور تبیین و گرامیداشت حماسه آفرینی مسلمانان یمن، بحرین، نیجریه، لبنان و کشمیر برگزار شد.

قرائت پیام‌های آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان، پیام تصویری علامه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه بود.

از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه تقدیم پرچم متبرک حرم حضرت زینب کبری (س) به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی چند تن از مجاهدان سوریه بود.

پایان بخش این اجلاسیه نیز تجلیل از هشت نفر از فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت با اهدای تندیس چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن