ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113078
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم مدافع امنیت ملت هستند

شهدای مدافع حرم مدافع امنیت ملت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، سمیه روزافزای، همسر شهید «حامد کوچک‌زاده»، شهید گیلانی مدافع حرم امروز، 8 آبان در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه نقاشی «چهل لشکر فرشته» در رشت، با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان هنوز بزرگی کار شهدای مدافع حرم را درک نکرده‌اند، گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، سمیه روزافزای، همسر شهید «حامد کوچک‌زاده»، شهید گیلانی مدافع حرم امروز، 8 آبان در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه نقاشی «چهل لشکر فرشته» در رشت، با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان هنوز بزرگی کار شهدای مدافع حرم را درک نکرده‌اند، گفت: کسی حاضر نیست به واسطه کسب یک جایگاه اجتماعی یکی از عزیزان خود مانند پدر یا همسر را از دست دهد لذا خودتان را جای همسران و فرزندان شهدا بگذارید!

وی شهدا را بهترین پدر، بهترین همسر و بهترین فرزند برای خانواده‌هایشان دانست و تصریح کرد:‌ «حامد» تمام وقت خود را با خانواده می‌گذراند، همبازی دو دخترمان بود و در مهربانی و اخلاق نمونه نداشت و هیچ چیزی جای او را پر نمی‌کند.

همسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه شهدا از جان خودشان گذشتند تا ما طعم شیرین امنیت و آرامش را بچشیم، گفت:‌ مادامی که طعم تلخ ناامنی را احساس نکنیم، قدردان امنیت نخواهیم بود و شهدای مدافع حرم مدافع امنیت ملت ایران هستند و اجازه ندادند به امنیت ما خدشه وارد شود.

روزافزای سوریه را خط مقدم جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد:‌ برخی می‌گویند شهدای مدافع حرم برای نجات سوریه به جبهه رفتند و این کار نیاز نبود، اما اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در ایران با دشمن می‌جنگیدیم. در جنگ ایران و عراق دشمن و مرز مشخص بود، اما در جنگ سوریه فرق داشت و دشمن در هر خانه و هر کوچه بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی از تصویر زنان شهیده و مادران شهدا، عنوان کرد:‌ امروز شما کسانی را به تصویر کشیدید که قهرمان هستند، اما از قهرمانی آنان کمتر گفته و شنیده شده است.

همسر شهید «کوچک‌زاده» با بیان اینکه خانواده‌های شهدا هیچ انتظار مادی ندارند، خاطرنشان کرد: ما در کنار همسرانمان همه چیز داشتیم و امکانات بنیاد شهید قابل مقایسه با فقدان عزیزانمان نیست، اما شهدا به تکلیف عمل کردند و ما امروز وظیفه داریم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن