ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113128
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تأکید شورای عالی سیاسی یمن بر مبارزه با فساد

تأکید شورای عالی سیاسی یمن بر مبارزه با فساد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المَشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه (دیروز) در نشست «آغاز مرحله اول مبارزه با مظاهر اخاذی و رشوه» فساد را نمای دیگری از نتیجه تجاور آمریکا و عربستان سعودی دانست. به نوشته وبگاه خبری انصارالله، او با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المَشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه (دیروز) در نشست «آغاز مرحله اول مبارزه با مظاهر اخاذی و رشوه» فساد را نمای دیگری از نتیجه تجاور آمریکا و عربستان سعودی دانست.

به نوشته وبگاه خبری انصارالله، او با شرح برنامه عملی مبارزه با فساد در نهادهای دولتی یمن، از تمامی مؤسسات دولتی خواست تا در خدمت مردم کار کنند و شماره تلفنی برای اعلام شکایات و تظلم‌خواهی‌ها در اختیار مردم بگذارند.

مهدی المشاط تأکید کرد که در صورت اثبات گزارش علیه مسئولی، با آن مسئول به شدت برخورد خواهد شد و و آن فرد به نهادهای قضایی معرفی می‌شود. او از نهادهای دولتی خواست تا با شفافیت با ارباب رجوع برخورد کنند و در ورودی هر اداره‌ای فرد مراجعه کننده بداند که رفع مشکل او چه مدتی طول خواهد کشید.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از تأسیس اداره‌ای در دفتر ریاست‌جمهوری یمن برای پذیرش شکایات خبر داد و گفت: «هیچ مسئول بزرگ یا کوچکی اگر به شکایات مردمی بی توجهی کند و کوتاهی او در انجام مسئولیتش برای ما ثابت شود؛ به شدت برخورد خواهیم کرد و امیدوارم که ناچار به این کار نشویم.»

مهدی المشاط افزود: «ما با توکل بر خدا و اقدام جدی می‌توانیم در مبارزه با مظاهر فساد و ناکارآمدی و تشکیل حکومت عادلانه‌ای که به دنبال آن هستیم، پیروز شویم.»

شورای عالی سیاسی یمن در حال حاضر عالی‌ترین نهاد این کشور مستقر در صنعاء است که در هفتم مرداد سال ۹۵ تشکیل شد.  این شورا ۱۱ عضو دارد و ریاست آن را تا ۳۰ فروردین سال ۹۷ شهید «صالح الصماد» بر عهده داشت و از آن زمان تا کنون «مهدی المشاط» مسئولیت آن را برعهده دارد.

در این راستا «دولت نجات ملی» نیز با تصویب شورای عالی سیاسی یمن در هشتم آذر ماه ۹۵ به نخست‌وزیری «عبدالعزیز بن حبتور» تشکیل شد که عالی‌ترین نهاد اجرایی یمن محسوب می‌شود و وزارتخانه‌های متعددی را در خود جای داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن