ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113161
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۴۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

ضرب‌الأجل استاندار سُقطری به نیروهای اماراتی؛ فرصتتان تمام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رمزی محروس» استاندار «سقطری» در صفحه فیسبوک خود به نیروهای «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات در این مجمع‌الجزایر هشدار داد. وی گفت: مهلت مشخص شده برای عناصر انتقالی جهت عقب‌نشینی از اطراف استان و رفع ظواهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رمزی محروس» استاندار «سقطری» در صفحه فیسبوک خود به نیروهای «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات در این مجمع‌الجزایر هشدار داد.

وی گفت: مهلت مشخص شده برای عناصر انتقالی جهت عقب‌نشینی از اطراف استان و رفع ظواهر نظامی از شهر به پایان رسیده است، مقامات امنیتی طی ساعت‌های آینده با قاطعیت با آنها برخورد خواهند کرد.

وی تأکید کرد، جامعه سقطری بر سر مقابله با عناصر تخریبگر و برقراری امنیت و صلح اجماع دارد و دولت (مستعفی) ابزار جامعه برای تحقق این هدف خواهد بود. وی ادامه داد، از کسانی که امنیت و ثبات سقطری را هدف گرفته‌اند، نخواهد گذشت.

 

روزنامه «العربی الجدید» دیروز (پنجشنبه) در گزارشی اعلام کرد، امارات به تحرکات تنش‌زای خود علیه دولت مستعفی در استان مجمع‌الجزایر سقطری در جنوب یمن افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، شبه‌نظامیان وابسته به امارات در خیابان‌های سقطری مستقر شده‌اند با تحصن، خواستار استعفای رمزی محروس استاندار شده‌اند.

العربی الجدید در ادامه گزارش داد، همچنین گروه‌های مسلح نیروهای موسوم به «الحزام الامنی» در این استان مستقر شده‌اند، نیروهایی که دولت مستعفی و مقامات محلی آنها را نیروهای غیرمشروع می‌دانند.

سقطری بزرگترین جزیره در جنوب یمن در ماه مه ۲۰۱۸ با اعزام نیروهای نظامی امارات به آنجا تنش بی سابقه ای را شاهد بود اما چند ماه بعد با اصرار دولت مستعفی این نیروها از امارات که از صحنه درگیری‌های جاری در یمن دور است، خارج شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن