ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113225
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :

فیلم | بقایای پهپاد ساقط شده در «الحدیده» یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هفته گذشته از سرنگونی یک پهپاد ائتلاف متجاوز در نزدیکی منطقه «الصلیف» در «الحدیده» واقع در غرب یمن خبر دادند (جزئیات بیشتر). وبگاه «انصارالله» فیلمی از لاشه این پهپاد سرنگون شده از نوع «Schiebal Camcopter […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هفته گذشته از سرنگونی یک پهپاد ائتلاف متجاوز در نزدیکی منطقه «الصلیف» در «الحدیده» واقع در غرب یمن خبر دادند (جزئیات بیشتر).

وبگاه «انصارالله» فیلمی از لاشه این پهپاد سرنگون شده از نوع «Schiebal Camcopter S-100» منتشر کرد.

همچنین، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه (دیروز)  از ساقط کردن یک پهپاد آمریکایی در نزدیکی «عسیر» خبر داد.

وبگاه «العهد» در گزارشی نوشت، قیمت پهپاد اسکن ایگل بیش از یازده میلیون دلار است و این پهپاد جاسوسی برای مشخص کردن موقعیت اهداف استفاده می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده، ویژگی بازر پهپاد مذکور حجم کم آن است که عملیات آن را آسان‌تر می‌کند و این پهپاد به دوربین «Electro optical» مجهز است، دوربینی که با اشعه لیزر کار می‌کند.

العهد افزود: نقش این پهپاد در زمان حمله آمریکا به عراق برجسته شد و در آن زمان بیش از هزار مأموریت شناسایی هوایی بر فراز مناطق عراق انجام می‌داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن