ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113242
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
  • 431 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفی شهردارجدید فهرج/ ارتقا اسلام آباد فهرج به شهر

معرفی شهردارجدید فهرج/ ارتقا اسلام آباد فهرج به شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا نژاد خالقی مدیر کل امور شهری استانداری کرمان در جلسه معرفی شهردار جدید فهرج گفت: روستای دهنو اسلام آباد بخش نگین کویر به شهر ارتقاء پیدا کرده است. اوافزود: به زودی شهرداری در اسلام آباد بخش نگین کویر […]

معرفی شهردارجدید فهرج/ ارتقا اسلام آباد فهرج به شهربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا نژاد خالقی مدیر کل امور شهری استانداری کرمان در جلسه معرفی شهردار جدید فهرج گفت: روستای دهنو اسلام آباد بخش نگین کویر به شهر ارتقاء پیدا کرده است.

اوافزود: به زودی شهرداری در اسلام آباد بخش نگین کویر شهرستان فهرج راه اندازی خواهد شد.

نژاد خالقی در ادامه از شهرداران استان خواست: انجام کار فرهنگی را اولویت کاری خود قرار دهند و همچنین فعالیت اقتصادی اولویت دوم شهرداران باشد .

او با اشاره به وظایف و رسالت اعضا‌های شورای اسلامی یاد آور شد شورا‌های اسلامی رسالت سنگینی دارند شورای اسلامی شورای شهردار نیست شورای اسلامی شهر هست و باید نسبت به همه مسائل شهر تصمیم گیری کند.

باقری زاده فرماندار فهرج نیز از تخصیص پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان برای شهرداری فهرج خبر داد .
او با اشاره به ساخت کارخانه آسفالت در این شهرستان اظهار داشت: باید برنامه ریزی شود و از ظرفیت موجود کارخانه آسفالت برای معابر شهر استفاده شود
او به احداث پل بلوار شهداء بر روی رودخانه فصلی فهرج اشاره کرد وبیان داشت: با توجه به سیلاب‌های سال گذشته در ساخت پل‌ها باز نگری صورت گرفته و برای ساخت پل بلوار شهداء فهرج ۲۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست

باقری زاده همچنین در رابطه با ساخت پل ماهیدشت بر روی رودخانه فصلی فهرج یادآور شد :ساخت پل ماهیدشت در حال انجام است که یک دهانه از ساخت آن باقی مانده است که با تکمیل و ساخت پل ماهیدشت  شهر فهرج  دارای دو ورودی می‌شود.

او اظهار امیدواری کرد :در آینده نزدیک ساخت پل رودخانه فصلی منتهی به بلوار شهداء آغاز شود .

او بر بازنگری طرح تفصیلی فهرج تاکید کرد  وبیان داشت:طرح بازنگری طرح تفصیلی فهرج از سال گذشته شروع شده و مبالغی از هزینه آن را شورای اسلامی شهر متقبل شده است .

او بر ساماندهی معابر شهر فهرج تاکید کرد و گفت: ساماندهی و آسفالت معابر کمترین خواسته مردم این شهرستان است که باید آسفالت معابر در دستور کار شهردار جدید قرار بگیرد.

حجت اسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه شهرستان فهرج نیز بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: باید در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری پرشور داشته باشیم.

اودر ادامه مسئولیت را کاری دشوار و سنگین دانست و اظهار داشت: پذیرفتن مسدولیت کاری ساده‌ای نیست و خدمت به مردم بزرگترین عبادت است و خداوند لطف کرده اند که مسئولیت بر دوش ما نهاده شده تا برای مردم خدمت کنیم و برای مردم کاری انجام بدهیم.

همچنین اسماعیل فهرجی شهردار جدید فهرج از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر فهرج جهت معرفی ایشان به عنوان شهردار فهرج قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر درایت و تدبیر کرده اند که شهردار را از مجموعه شهرداری انتخاب کنند 

او آب و هوای بسیار گرم ،سختی آب و طوفان‌های شن را از مشکلات مردم این شهر بیان کرد  وگفت: شهر فهرج نیاز به توجه ویژه دارد.

در ادامه اسماعیل فهرجی بعنوان شهر دار فهرج معرفی و از خدمات مهندس وکیلی شهر دار سابق و قاسم رکن آبادی سرپرست شهر داری فهرج قدر دانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن