ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113313
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
زنگنه از زمانی که مکرون پوشک می‌شد وزیر است! / آقایان می‌خواهند توانمندی موشکی را به حراج بگذارند

زنگنه از زمانی که مکرون پوشک می‌شد وزیر است! / آقایان می‌خواهند توانمندی موشکی را به حراج بگذارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران امروز در نشست بررسی جامع شناختی و نگرش مردم به مذاکرات که با حضور علی الهیاری، عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی […]

فجایع دو قطبی امروز نتیجه سیاست نئولیبرالی دهه ۷۰ است /  ۴۰ سال پیش که امانوئل مکرون را مادرش پوشک می‌کرد، زنگنه وزیر بود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران امروز در نشست بررسی جامع شناختی و نگرش مردم به مذاکرات که با حضور علی الهیاری، عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: فجایع دو قطبی امروز نتیجه سیاست نئولیبرالی دهه ۷۰ و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی است و امروز نیز در دولت روحانی همان کسانی که در تیم هاشمی بودند، در تیم روحانی بر سر کار آمده اند.   ۴۰ سال پیش که امانوئل مکرون را مادرش پوشک می‌کرد، زنگنه وزیر بود! وی با بیان اینکه ۴۰ سال پیش که امانوئل مکرون را مادرش پوشک می‌کرد، زنگنه وزیر بود و الان نیز که مکرون رئیس جمهور فرانسه است زنگنه هم چنان وزیر است و این طنزی است که فقط در ایران اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: تیمی که بر سر کار است معتقد است که ما در ذیل غرب پیشرفت می‌کنیم و لذا فلسفه برجام هم همین است.
نادری با تاکید براینکه کسی با مذاکره مخالف نیست؛ اما وقتی پای منافع ملی در میان است وضع فرق می‌کند، گفت: در این دولت از برجام اسطوره سازی شد در هر حال در این دولت با دستکاری افکار عمومی و همراه کردن آن به گونه‌ای القا شد که راهی جز نشستن پای میز مذاکره با غرب نداریم.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از جنبش‌های منطقه ای، غنی سازی ۲۰ درصد و توان موشکی به عنوان عناصر قدرت جمهوری اسلامی نام برد و افزود: امروز بدون نقش آفرینی ایران هیچ معادله‌ای در منطقه رقم نمی‌خورد که شکست عربستان در یمن بیانگر این واقعیت است.   آقایان می‌خواهند توانمندی موشکی با پررویی به حراج بگذارند وی با بیان اینکه آقایان می‌خواهند توانمندی موشکی را که از عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران است با پررویی به حراج بگذارند تصریح کرد: موشک سلاح فقرا است و امروز ما به این ظرفیت رسیده ایم که می‌توانیم موشک‌های نقطه زن تا برد ۲۰۰۰ کیلومتر بسازیم به گونه‌ای که این توانمندی را داریم که در سیستان اسرائیل را مورد هدف قرار دهیم.
نادری با بیان اینکه بنا بر اظهارات مسئولان اگر جنگی با ایران در بگیرد در همان دقیقه اول ۱۱ هزار موشک شلیک می‌شود که این حجم از پرتاب موشک می‌تواند منطقه را به جهنم تبدیل سازد، تصریح کرد: هیچ بمبی نمی‌توانست فردو را از بین ببرد و فقط یک ایرانی این توان را داشت که فردو را ببندد که بست.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه برجام در این دولت آنقدر تقدیر شد که از نظر آقایان می‌شد امام زمان را نقد کرد، ولی کسی نمی‌توانست به برجام نقد کند اظهار کرد: در این دولت هر کس به برجام نقد کرد او را بی شناسنامه و بی سواد خواندند البته باید خدا را شکر کرد که برخی از آقایان تز دکترایشان را خودشان نوشته اند و مدرک دکترای آن‌ها تقلبی نیست.
وی با طرح این سوال که آیا منافع ملی ایران از برجام تامین شده، تصریح کرد: اول و آخر برجام آمریکاست با این وجود زمانی که ترامپ روی کار آمد زمین بازی را بهم زد با این وجود امروز اگر تمام کشور‌ها هم بگویند ما از برجام خارج می‌شویم باز هم دوستان در آن می‌مانند.
نادری اظهار داشت: در حالی که پس از برجام شاهد تعطیلی کارخانه‌ها بوده ایم، اما باز هم آقایان دو قورت نیم شان باقی است و با پررویی مدعی می‌شوند که ما می‌گوییم چه کسی کشور را تعطیل کرده است.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه امروز تورم و گرانی و بیکاری نخستین مشکلات کشور هستند، تصریح کرد: اساتید دانشگاه به گونه‌ای پس از کارکنان وزارت نفت در این کشور بیشترین درآمد را دارند امروز احساس فقر شدید می‌کنند.
وی به نظرسنجی مریلند که ذیل دانشگاه مریلند انجام شده اشاره کرد و گفت: طبق این نظرسنجی از خرداد تا آذر ۹۵، ۵۱ درصد مردم معتقد بودند که کشور بد اداره می‌شود هم چنین ۷۰ درصد مردم معتقد بودند که با برجام زندگیشان بهبود نیافته است.
نادری تصریح کرد: در نظرسنجی اخیر مریلند نیز ۵۹ درصد مردم معتقدند باید از برجام خارج شویم این برخلاف آن چیزی است که دولت می‌گوید.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه طبق نظرسنجی مریلند ۷۵ درصد مردم ایران می‌گویند اگر آمریکا قول دهد تحریم‌ها را برمی دارد نباید غنی سازی متوقف شود تاکید کرد: نظرسنجی مریلند یک مولفه جدید هم دارد که در مورد موشک‌های ایران است که براساس این مولفه ۵۸ درصد مردم با پذیرش هر گونه محدودیت موشکی مخالفت کرده اند هم چنین طبق این نظرسنجی سردار سلیمانی ۸۲ درصد محبوبیت دارد و محبوبیت روحانی نیز به طور فاجعه باری به ۴۲ درصد کاهش یافته و این در حالی است که هیچ رئیس جمهوری چنین تنزل محبوبیتی نداشته است.
وی با اشاره به اینکه به اظهارات الهیاری مبنی براینکه روحانی سربازی است که مو به مو بحث‌هایی را که به گفته شده اجرا کرده تصریح کرد: این دیدگاه و این که گفته می‌شود در جمهوری اسلامی همه دستشان در یک کاسه است یک امر تقلیل گرایانه است در هر حال اگر جمهوری اسلامی را در صفحه اجتماعی ببینیم هیچ گاه نمی‌توانیم آن را یک حکومت توتالیتر در نظر بگیریم، چون در حکومت‌های توتالیتر هیچ تلورالیزمی در آن وجود ندارد و اتفاقا نقد بنده نیز این است که در کشور هر کسی هر چه می‌خواهد می‌گوید و منافع ملی هم کشک.
نادری با تاکید براینکه جمهوری اسلامی هیچ مشکلی با مذاکره ندارد و تنها خط قرمز ما مذاکره با آپارتاید رژیم صهیونیستی است افزود: ایران بر سر افغانستان با آمریکا مذاکره کرد تا دشمن مشترک ایران و افغانستان یعنی طالبان از بین برود در هر حال سرنگونی طالبان و صدام دو خدمت آمریکا به ایران بوده و اگر ایران همکاری نمی‌کرد هیچ وقت طالبان از بین نمی‌رفت البته بنده مخالف نحوه برخورد ایران با طالبان بوده و معتقدم قومیتی که ۴۵ درصد جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد نمی‌توان از بین برد و باید آن را سر میز مذاکره آورد که در حال حاضر مسئولان به این موضوع رسیده اند.   قرار نیست که در مذاکره عناصر امنیت ملی را بفروشیم عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با طرح این سوال که آیا مذاکره خوب است افزود: قرار نیست که در مذاکره عناصر امنیت ملی را بفروشیم در هر حال جریان غرب گرا در ایران یک جریان اجتماعی است و با این جریان اجتماعی نیز نمی‌توان برخورد توتالیته کرد؛ لذا باید به مدیریت این جریان پرداخت و مسئله رهبر انقلاب نیز هم مدیریت این جریان بوده است.
وی با بیان اینکه در سال ۸۷ بنده در سفارت برلین شاهد حضور اعضای مجاهدین خلق در انتخابات ریاست جمهوری بوده ام و بعد همین آقایان شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر می‌دادند، تصریح کرد: اکبر عبدی بزرگترین اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران است، اما خیلی راحت حرف خود را می‌زند و این از نمونه‌های تلورالیزم در ایران است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن