ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113325
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
  • 181 بازدید
  • ارسال توسط :
نقض گسترده آتش‌بس از سوی مزدوران عربستان در الحدیده

نقض گسترده آتش‌بس از سوی مزدوران عربستان در الحدیده

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی امروز یکشنبه به نقض آتش‌بس در استان الحدیده ادامه داده و مناطق مختلف بخش حیس را هدف حملات خود قرار دادند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی امروز یکشنبه به نقض آتش‌بس در استان الحدیده ادامه داده و مناطق مختلف بخش حیس را هدف حملات خود قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در شرق التحیتا در الحدیده را به شکست کشانده و مواضع آنها را با سلاح‌های سنگین و متوسط گلوله باران کردند.

نیروهای یمنی تلاش مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در “بیرباشا” واقع در تعز را خنثی کرده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد ساختند.

عربستان سعودی از کشته شدن 4 نظامی خود در مرز با یمن خبر داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

کشته شدن بیش از 100 هزار یمنی از آغاز جنگ در سال 2015

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن