ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 113367
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۰۵
  • 558 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو در کوهبنان برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو در کوهبنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شانزدهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز به همراه ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کوهبنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شانزدهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز به همراه ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کوهبنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، و جمعی از مسئولان، 12 آبان‌ماه در دبیرستان شهید باهنر کوهبنان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان با استناد به آیات نورانی قرآن، گفت: انسان‌ها در هر رتبه و‌ مقامی در خسران هستند مگر اینکه عاشقانه و عارفانه به خدا وصل شوند که شهادت برترین و بالاترین مرتبه است.
وی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، بیان کرد: آمریکا بیش از ۶۰ سال دشمنی علنی با ملت ایران دارد که کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ نمونه بارز دخالت آنان است. امروز آمریکا نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده؛ اما خوی وحشی‌گری‌ او افزایش داشته که باید بیشتر مراقب باشیم.
امام ‌جمعه کوهبنان تأکید کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداست؛ باید همواره در خدمت ولایت و رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم تا شاهد ذلت دشمنان باشیم.
مهدی امینی، رئیس اندیشکده راهبردی فتح نیز در این مراسم گفت: ۱۳ آبان یادآور سه خاطره مهم است به‌طوری که در اتفاق اول، حضرت امام خمینی(ره) با تمام قدرت در برابر قانون کاپیتولاسیون ایستاد و باعث عقب‌نشینی دشمن شد.
 وی افزود: در اتفاق دوم در آستانه انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران تجمع کردند و در اتفاق سوم دانشجویان پس از پیروزی انقلاب لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.
امینی اظهار کرد: ما 40 سال از آلمانی‌ها جلوتر هستیم چراکه سه روز پس از پیروزی انقلاب، بخشی از سفارت آمریکا تسخیر شد و پس از استقرار نظام اسلامی، مستشاران نظامی آمریکا را از کشور بیرون انداختیم در حالی که هنوز عناصری در کشور داشتند.
این استاد دانشگاه بیان کرد: آمریکایی‌ها پس از تسخیر لانه جاسوسی در صدد از بین بردن اسناد بودند ولی موفق نشدند که در حال حاضر ۷۰ جلد اسناد مجلد شده است.
رئیس اندیشکده راهبردی فتح ادامه داد: حضرت امام‌(ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌عنوان انقلاب دوم یاد کردند، این جا بود که مقام معظم‌ رهبری به‌عنوان نماینده حضرت امام(ره) از محل بازید کردند و زن‌ها در این جریان آزاد شدند.
و‌ی بیان کرد: شهید حججی که حجت خدا شد از افتخارات نظام اسلامی است؛ لذا به فرزندش توصیه می‌کند کاری کند تا خدا عاشقش شود.
نامجو‌ کوهبنانی انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن