ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113375
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

سردار رزمجو: شعله‌های فروزان پارس جنوبی در عسلویه به رشادت شهداء در جبهه‌ها برمی‌گردد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  عسلویه، سردار علی رزمجو  صبح امروز در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا اقیانوسی هستند که هرکس به آن بپیوندد از خیر و برکت دنیوی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  عسلویه، سردار علی رزمجو  صبح امروز در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا اقیانوسی هستند که هرکس به آن بپیوندد از خیر و برکت دنیوی و آخروی بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر اقتدار، آسایش و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا دانست و افزود: اگر امروز در عسلویه شعله‌های آنچنانی  پالایشگاه‌های گاز و تاسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتو افشانی کرده‌اند.

رزمجو  با اشاره به جایگاه مهم عسلویه  و نقش آن در کشور خاطر نشان کرد:نور کشور و این منطقه به عنوان قطب انرژی جمهوری اسلامی برمی‌گردد به عظمت و خون شهدا و همه کسایی که با جان خود از کشور دفاع کردند.

دبیر کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر با تاکید بر شعله‌ور شدن فرهنگ ایثار و شهادت در تمام اقصی نقاط اشاره کرد: اگر می‌خواهیم منطقه همواره احیا باشد باید مشعل شهدا را احیا نگه داریم تا بر افراشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان عسلویه همچنان در زمینه‌های مختلف حائز اهمیت است افزود: عسلویه در برپایی و احیا فرهنگ ایثار و شهادت هم نشین داشته و الان باید نقش بازی کند.

دبیر کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهربا اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه گفت: در آستانه برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر، یادواره شهدای شهرستان‌های استان از جمله عسلویه برگزار می‌شود.

 امام جمعه عسلویه  هم جایگاه شهدا را برشمرد و اظهار داشت: همه کساییکه  وارد بهشت می‌شوند آرزوی برگشتن به این دنیا را ندارند جز شهدا، چون این شهدا آرزو دارند بارها شهد شیرین شهادت را بچشند.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد بیان کرد: مجموع ستاد نماز جمعه شهرستان عسلویه تمام قد در اختیار یادواره شهدا شهرستان هستیم و امیدواریم بتوانیم در این راه قدمی برداریم که شهدا از ما راضی و دعا گوی ما باشند.

 فرماندار عسلویه هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ما افتخار می‌کنیم که در شهرستان عسلویه مراسمی را برای شهدا و خانواده‌های آنها برگزار می‌کنیم و اطمینان می‌دهم در پشتیبانی برای این یادواره هیچ مشکلی نداشته باشیم و امیدوارم بتوانیم طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم و جلو آنها سر افراز باشیم.

سردار رزمجو: یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست ‌کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر دی‌ ماه ‌برگزار می‌شود + فیلم ‌یادواره 77 شهید شهرستان کنگان آذرماه امسال برگزار می‌شود

 مسئول دبیر خانه کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر  هم گفت: ستاد یادواره شهدا شهرستان عسلویه طی گزارشاتی که به دبیر خانه ارسال کرده‌اند اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده‌اند اما انتظارات از شهرستان عسلویه به مراتب بالاتر از اینها است و امیدواریم بیشتر تلاش کنند.

سرهنگ علیرضا غریبی خاطر نشان کرد: برای انجام کارهای ماندگار در سطح شهرستان عسلویه می‌توانید از نصب المان‌ها و تندیس‌های باهویت و اسم شهدا شهرستان استفاده کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن