ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113393
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
طفره‌ رفتن مجریان شبکه وهابی از پرداختن به موضوع جنایات رژیم سعودی در یمن + فیلم

طفره‌ رفتن مجریان شبکه وهابی از پرداختن به موضوع جنایات رژیم سعودی در یمن + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین سال از آغاز جنگ و درگیری میان عربستان سعودی و یمن می‌گذرد؛ یمنی که در این ‌سال‌ها زیر بار شدیدترین حملات موشکی و هوایی از سوی رژیم آل سعود بوده است.  در این سال‌ها اگر […]

شبکه های وهابیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین سال از آغاز جنگ و درگیری میان عربستان سعودی و یمن می‌گذرد؛ یمنی که در این ‌سال‌ها زیر بار شدیدترین حملات موشکی و هوایی از سوی رژیم آل سعود بوده است.  در این سال‌ها اگر چه نیروهای انصار اللّه یمن توانستند با پیشرفت در زمینه‌های دفاعی و نظامی ضربات سختی به رژیم سعودی وارد کنند اما وقتی به روند جنگ در این سال‌ها بین این دو کشور نگاه می‌کنیم، متوجه شهید و مجروح شدن تعداد پرشماری از مردم یمن اعم از مرد و زن و پیر و جوان و کودک هستیم.

در این سال‌ها، موضوعی که درباره حملات عربستان به یمن به چشم می‌خورد، حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم سعودی علیه ملت یمن و همچنین بایکوت رسانه‌ای این جنایات توسط شبکه‌های رسانه‌ای غربی و وهابی است.

بیشتر بخوانید: ستاره تیم لیورپول: من هم یمن را دوست دارم + فیلم

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن کارشناسان یک شبکه ماهواره‌ای وهابی که در لندن مستقر می‌باشد، با روش‌های گوناگون از پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان درباره جنایات رژیم سعودی در یمن طفره می‌روند:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن