ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11342
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۰
  • 414 بازدید
  • ارسال توسط :
ورزشکاران بسیجی نهاوند به یاد شهدای مدافع حرم کوه‌پیمایی کردند

ورزشکاران بسیجی نهاوند به یاد شهدای مدافع حرم کوه‌پیمایی کردند

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: این همایش یک‌روزه با تلاش و پیگیری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و جمعی از کوهنوردان به همراه خانواده‌هایشان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محسن خزایی، شهدای رسانه و مدافع حرم در ارتفاعات گیان نهاوند برگزار شد. وی افزود: این همایش و […]

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: این همایش یک‌روزه با تلاش و پیگیری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و جمعی از کوهنوردان به همراه خانواده‌هایشان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محسن خزایی، شهدای رسانه و مدافع حرم در ارتفاعات گیان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: این همایش و کوه‌پیمایی یک‌روزه در هفته بسیج و به مناسبت گرامیداشت شهدای رسانه شهرستان، مدافع حرم و خبرنگار شهید رسانه ملی محسن خزایی با حضور 200 نفری ورزشکاران به همراه خانواده‌هایشان در منطقه سراب گیان نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این برنامه فرهنگی و ورزشی با هدف تقویت روابط خانوادگی و گرامیداشت رشادت‌های بسیجیان و شهدای رسانه با همکاری مشترک هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت کوهنوردی شهرستان اجرا شد که مورد استقبال خوب خانواده‌ها و ورزشکاران در سراب گیان قرار گرفت.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم و رسانه حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و باید از هر راهی که می‌توانیم رسالت این عزیزان را به گوش جهانیان برسانیم و به همین خاطر ورزشکاران نهاوندی تصمیم گرفتند مسیر سخت و کوهستانی ارتفاعات سراب گیان را در دل جنگل به یاد این شهدای والامقام کوه‌پیمایی کنند.

روزبه عنوان کرد: خبرنگار شهید رسانه ملی محسن خزایی چند روز قبل از شهادتش در سوریه در جمع رزمندگان نهاوندی مدافع حرم حضور پیدا کرده بود و از رشادت‌های دلاورمردان نهاوندی در طول تاریخ و دوران انقلاب صحبت کرده بود.

وی گفت: چند هفته پیش نیز با همکاری جمعی از کوهنوردان و کمک هیئت کوهنوردی و هیئت ورزش‌های همگانی به‌منظور آمادگی بیشتر و مناسبت گرامیداشت یاد شهدای رسانه و ورزشکار 18 نفر از کوهنوردان حرفه‌ای نهاوند قله یخچال همدان را که بیش از 3 هزار متر ارتفاع دارد با موفقیت فتح کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن