ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11344
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۴۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

موفقیت استان همدان در خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در آئین اختتام خیمه‌های خادمی زوار اربعین همزمان با پاسداشت شهدای مدافع در منزل آخرین شهید مدافع حرم استان همدان محمدحسین بشیری با اشاره به موفق بودن استان در خدمتگذاری زوار اظهار کرد: به طور قطع تمام کسانی که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در آئین اختتام خیمه‌های خادمی زوار اربعین همزمان با پاسداشت شهدای مدافع در منزل آخرین شهید مدافع حرم استان همدان محمدحسین بشیری با اشاره به موفق بودن استان در خدمتگذاری زوار اظهار کرد: به طور قطع تمام کسانی که در حماسه بی‌نظیر جهانی اربعین نقش داشته‌اند همانند زوار توفیق زیارت نصیبشان شده است.

وی با تأکید بر حفظ معنویاتی که در پانزده روز خدمت به زوار نصیب موکب‌ها شده است، بیان کرد: با اتمام ماه محرم و صفر سعادت نصیب کسانی شده که در این دو ماه درس ایثار، از خود گذشتگی و آمادگی برای شهادت و زیارت اربعین بر قلب آنان نقش بسته‌اند.

وی درباره تجلیل از مدافعان حرم استان بیان کرد: نعمت ولایت و ایمان و عشق به سیدالشهدا(ع) و سایه امامت و ولایت سبب شده که این ایثارگران برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی از یکدیگر سبقت بگیرند.

موسوی اصفهانی ادامه داد: امنیت و اتحاد و برادری که در سراسر کشور و به ویژه در استان شاهد آن هستیم، از عهده شکر آن بر نمی‌آئیم.

عبور زائرین دو کشور خارجی از همدان

رئیس ستاد اربعین استان همدان نیز گفت: با وجود این‌که زوار خارجی باید از مرز شلمچه خارج می‌شدند اما دو کشور ترکیه و آذربایجان از همدان عبور کردند و از پذیرایی ایستگاه‌های صلواتی بسیار راضی بودند.

سیدرضا موسوی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در استان ادامه داد: برای عملیاتی کردن ایستگاه‌های صلواتی در 36 نقطه استان نزدیک به یک ماه فعال بودیم و نتیجه زحمات مدال دیگری بود که بر گردن دارالمجاهدین آویخته شد.

وی به تعداد یک میلیون و ٧۰۰ زائر عبوری از همدان اشاره کرد و گفت: با وجود سرمای شدید، سختی‌ها، نامهربانی‌ها دوستان و همراهان در موکب‌ها افتخار خدمت به زوار را بر خود واجب دانسته و آئین خادمی را در استان بر پا کردند.

موسوی با تاکید بر اینکه ستاد اربعین سال آینده با قوت بیشتری در مراسم حضور خواهد یافت، افزود: آئین اختتام خیمه‌های خادمی زوار را در منزل آخرین شهید مدافع حرم استان برگزار کردیم و قصد بر این است تا اینگونه برنامه‌ها را به صورت چرخشی اجرا کنیم و حلقه وصل وحدت ایجاد شده را از دست ندهیم.

در بخشی دیگر از آئین اختتام خیمه‌های خادمی زوار و پاسداشت شهدای مدافع حرم، یکی از دوستان شهید محمدحسین بشیری با نقل خاطراتی از شهید و ویژگی های اخلاقی وی یاد و خاطره شهید گرامی داشته شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن