ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 113491
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۳۵
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
ولیعهدهای عربستان و امارات به بررسی تحولات یمن پرداختند

ولیعهدهای عربستان و امارات به بررسی تحولات یمن پرداختند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان روز سه‌شنبه با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده ارشد نیروهای مسلح امارات در ریاض ملاقات کرد. براساس گزارش خبرگزاری واس عربستان، دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان روز سه‌شنبه با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده ارشد نیروهای مسلح امارات در ریاض ملاقات کرد.

براساس گزارش خبرگزاری واس عربستان، دو طرف در این دیدار بر اهمیت تلاش‌ها جهت دستیابی به توافقنامه ریاض و تحقق ثبات و امنیت در یمن تاکید کردند.

ولیعهد عربستان در این راستا با عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی و عیدروس الزبیدی، رئیس شورای انتقالی جنوب دیدار کرد و با آنها به بررسی تحولات یمن پرداخت.

دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب روز سه‌شنبه توافقنامه پایان جنگ در جنوب یمن موسوم به “توافقنامه ریاض” را در حضور ولیعهد سعودی و ولیعهد ابوظبی امضا کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن