ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113493
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۴۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در تنکابن برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در تنکابن برگزار شد

استان مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دارد که از این تعداد ۴۲ شهید از مدافعان حرم هستند. ۱۳ تن از شهدای مدافع حرم مازندران در حادثه خان طومان سوریه در اردیبهشت ماه سال ۹۵ توسط گروهک تکفیری داعش به شهادت رسیدند . شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن هم یک شهید مدافع حرم دارد. سردار شهید […]

استان مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دارد که از این تعداد ۴۲ شهید از مدافعان حرم هستند. ۱۳ تن از شهدای مدافع حرم مازندران در حادثه خان طومان سوریه در اردیبهشت ماه سال ۹۵ توسط گروهک تکفیری داعش به شهادت رسیدند . شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن هم یک شهید مدافع حرم دارد.

سردار شهید محرمعلی مرادخانی در سال ۱۳۴۳ در روستای چلاسر از توابع شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تمامی هشت سال دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و چهار سال پیش پس از زیارت حضرت ت امام رضا (ع) به پابوس امام سوم شیعیان حضرت امام حسین (ع) مشرف شد و پس از آن برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام و بعد از پنج روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این یادواره گفت : ولایت مداری تنها خواسته شهدای مدافع حرم بود و بنابراین مسئولان نظان و ملت سرافراز ایران اسلامی باید در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام حمید رسایی افزود : به شهادت رسیدن یازده امام معصوم نشان دهنده مخالفت آنها با ظالمان و مستکبران بود و این بدان معناست که دین از سیاست جدا نیست.

وی اظهار داشت : شهدای والامقام جان خود را برای تحقق بخشیدن به قاعده نفی سبیل و نه گفتن به کفار نثار کردند تا پرچم اسلام برای همیشه در برابر ظالمان و مستکبران برپا و ماندگار باشد.

رسایی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ریشه کن کردن تفکر ناب شیعی در جهان گفت : دشمنان برای اندیشه مهدویت برنامه دارند و تلاش می کنند تا از طریق گسترش تفکرات شیعه انگلیسی آن را به انحراف بکشانند.

وی افزود : امروز به برکت خون شهدا تمامی این توطئه ها خنثی شده اما لازم است تا ملت سرافراز و با بصیرت ایران اسلامی هوشیار باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود نائل آیند.

او ادامه داد : گسترش فرهنگ شهادت و شهادت طلبی می تواند انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان محافظت نماید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن