ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113537
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی الحدیده

العالم-عربستان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، در این حمله خانه‌های شهروندان شهر محاصره شده الدریهمی در استان الحدیده، هدف گلوله های پیایی متجاوزان قرار گرفت و خسارت‌هایی به آنها وارد شد. یک منبع محلی گفت: متجاوزان و عناصر وابسته به آنها روز چهارشنبه این شهر را […]

العالم-عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، در این حمله خانه‌های شهروندان شهر محاصره شده الدریهمی در استان الحدیده، هدف گلوله های پیایی متجاوزان قرار گرفت و خسارت‌هایی به آنها وارد شد.

یک منبع محلی گفت: متجاوزان و عناصر وابسته به آنها روز چهارشنبه این شهر را با بیش از ۸۰ گلوله توپ هدف قرار دادند که در جریان آن خسارت‌هایی به برخی خانه‌ها وارد و برخی از آنها نیز ویران شد.

روز دوشنبه نیز ۲ زن در حمله توپخانه‌ای عناصر وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه السویق شهرستان التحیتا در این استان کشته شدند.

ائتلاف متجاوزان و مزدوران آنها همچنان به نقض توافق صلح سوئد ادامه می دهند.

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که ۱۳ دسامبر سال گذشته (۲۲ آذر ۹۷) در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد، به توافق هایی از جمله موضوع مبادله اسرای دو طرف دست یافتند اما این توافق ها با توجه به اختلاف ها اجرا نشد.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند.

براثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته شده و براساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن