ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 113581
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به مناطق مرزی و ساحلی یمن

ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به مناطق مرزی و ساحلی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت ائتلاف سعودی از  دیروز پنجشنبه هم به حملات خود علیه مناطق متعدد مرزی و داخلی یمن زیر پوشش هوایی جنگنده‌های خود ادامه داده و ظرف 48 ساعت گذشته در بیش از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت ائتلاف سعودی از  دیروز پنجشنبه هم به حملات خود علیه مناطق متعدد مرزی و داخلی یمن زیر پوشش هوایی جنگنده‌های خود ادامه داده و ظرف 48 ساعت گذشته در بیش از 31 نوبت این مناطق را بمباران کرد.

به گفته سریع، حملات ائتلاف سعودی با هیچ پیشرفتی همراه نبوده و ده‌ها کشته و زخمی در صفوف آن بر جای گذاشت.

ارتش سعودی صبح امروز جمعه روستاهای پرجمعیت در شهر مرزی «رازح» را هدف حمله موشکی و توپخانه ای قرار دادند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: تلاش ائتلاف برای نفوذ در این منطقه و بسیج نیروها و تجهیزات آن در آنجا ادامه دارد، اما همه این تلاش‌هایش ناکام مانده و سیلی‌های بسیار دردناکی از نیروهای یمنی متحمل شده است.

یک منبع محلی در شهر محاصره شده الدریهمی در استان الحدیده گفت نیروهای ائتلاف سعودی بار دیگر این شهر را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داده و خسارات مختفی وارد کردند.

 

 

 

التهاب در جبهه‌های مرزی شمال و غرب یمن بخصوص طی ده روز اخیر شدت گرفته و حملات عربستان و مزدورانش به مناطق مسکونی در این مناطق شماری قربانی از بین غیرنظامیان برجای گذاشته است.

دولت نجات ملی یمن هم ادامه حملات ائتلاف سعودی به خانه‌های شهروندان یمنی را محکوم و تاکید کرده است: ائتلاف متجاوز سعودی با نقض آشکار قوانین بین المللی حقوق بشر و توافقنامه‌های ژنو شهروندان یمنی را بمباران می‌کند تا این پیام را مخابره کند که در حرکت به سمت صلح و اجتناب از حمله نظامی به شهروندان جدی نیست.

تخریب بیمارستان المخا در تعز
از سوی دیگر سازمان پزشکان بدون مرز از آسیب بیمارستان تحت مدیریت خود در شهر ساحلی المخا در استان تعز خبر داد و گفت بیمارستان بر اثر انفجار و آتش سوزی ناشی از حمله‌ای که ساختمان‌های همجوار بیمارستان را هدف گرفته بود خسارت دید.

به گفته این سازمان، داروخانه بیمارستان کاملا در آتش سوخته و ساختمان دفاتر بیمارستان هم تخریب شده و شیشه‌های پنجره‌های بیمارستان هم از شدت انفجارها فروریخته است.

«کارولین سیگین» رئیس برنامه‌های پزشکان بدون مرز در یمن گفت: خوشبختانه بیماران و تیم پزشکی مستقر در آنجا از این حمله در امان بودند، اما بیماران بد حال و دو نوزاد تازه متولد شده آن به بیمارستان دیگری در المخا منتقل شدند و بقیه بیماران هم خودشان بیمارستان را ترک کردند.

سازمان پرشکان بدون مرز از توقف فعالیت پزشکی خود در  این بیمارستان در پی حمله مذکور خبر داد و گفت برخی اعضای تیم پزشکی آن به شهر عدن منتقل می‌شوند و وضعیت درمانی بیماران در المخا نگران کننده است.

این سازمان افزود: همه طرف‌های درگیر در این منطقه از موقعیت بیمارستان از زمان افتتاح آن در سال 2018 باخبر بودند.

هنوز عامل دقیق حمله به ساختمان پرشکان بدون مرز در المخا مشخص نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن