ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 113599
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
پا قدم حقیقی برای نساجی خوش یمن بود/  دربی شمالی و جنوبی‌ لیگ برنده نداشت

پا قدم حقیقی برای نساجی خوش یمن بود/ دربی شمالی و جنوبی‌ لیگ برنده نداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های ریشه دار و قدیمی نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران امروز جمعه 17 آبان از 16:45ساعت  در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند. در این دیدار که دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های ریشه دار و قدیمی نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران امروز جمعه 17 آبان از 16:45ساعت  در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که دو نیم موقعیت هایی را روی دروازه هم خلق کردند و البته نساجی فوتبال روان تری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت. حضور مجدد علیرضا حقیقی سنگربان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2016 برزیل در لیگ ایران و این بار در درون دروازه نساجی برای این تیم خوش یمن بود و مازندرانی ها گلی دریافت نکردن. نساجی مقابل یکی دیگر از  تیمهای جنوبی با گرفتن تک امتیاز  از تیم نفت مسجد سلیمان که در لیگ دهم به همراه سپاهان تا به حال نباخته است، راهی شمال شود.

با این تساوی نفت مسجد سلیمان 14 امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول باقی ماند، نساجی مازندران نیز 11 امتیازی شد و در جایگاه یازدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن