ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113604
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
بیشتر خانواده های ایرانی چند نفره هستند؟ + اینفوگرافیک

بیشتر خانواده های ایرانی چند نفره هستند؟ + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدید‌ترین مطالعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد، جمعیت خانواده‌های ایرانی نسبت به سال‌های گذشته مقدار کمی افزایش پیدا کرده است که می‌توان آن را نتیجه سیاست‌های افزایش جمعیت در کشور دانست. در‌حال‌حاضر بر اساس آمار استخراج‌شده […]

بیشتر خانواده های ایرانی چند نفره هستند؟ + ایفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدید‌ترین مطالعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد، جمعیت خانواده‌های ایرانی نسبت به سال‌های گذشته مقدار کمی افزایش پیدا کرده است که می‌توان آن را نتیجه سیاست‌های افزایش جمعیت در کشور دانست.

در‌حال‌حاضر بر اساس آمار استخراج‌شده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن، خانوار‌های دارای سه نفر جمعیت با ۲۵.۵ درصد، خانوار‌های با چهار نفر جمعیت با ۲۷.۶ درصد و خانوار‌های با دو نفر جمعیت با ۱۷.۳ درصد؛ جمعیت بیشترین خانوار‌های ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند. به‌همین‌دلیل یک محاسبه ساده نشان می‌دهد حدود ۷٠ درصد خانوار‌های ایرانی دو تاچهار نفره هستند.  

به تازگی اینفوگرافیکی در فضای مجازی منتشر شده که آمار دقیقی را از جمعیت خانوار‌های ایرانی در اختیار مخاطبان قرار داده است. در ادامه می‌توانید این اینفوگرافیک را مشاهده کنید.

بیشتر خانواده های ایرانی چند نفره هستند؟ + ایفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن