ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113642
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۰۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

برخی‌ها آمریکا را مثل گرگ شنگول و منگول بزک می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس نهم در نشست بررسی سیر مذاکرات با آمریکا پس از انقلاب اسلامی که به همت دفتر بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در راس تمام کسانی […]

برخی‌ها آمریکا را مثل گرگ شنگول و منگول بزک می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس نهم در نشست بررسی سیر مذاکرات با آمریکا پس از انقلاب اسلامی که به همت دفتر بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در راس تمام کسانی است که با مذاکره با آمریکا مخالف هستند و کسانی هم که الان طرفدار مذاکره با آمریکا هستند مانند بهزاد نبوی در گذشته همین مشی و ذائقه را داشته اند؛ اما همین آقا که یک زمانی یک سوپر انقلابی بود و علی رغم مخالفت امام با هر گونه حرکت مسلحانه سازمان مجاهدین انقلاب را ایجاد کرد سردمدار به تصویب رساندن بیانیه الجزایر که شباهت های زیادی با برجام دارد، شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در بیانیه الجزایر مقداری حیا داشتند تا جایی که در این بیانیه قید شده اختلافات در دیوان بین المللی لاهه رتق و فتق می شوند اما الان آن حیا را هم کنار گذاشتند و می‌گویند وزارت خزانه داری آمریکا تصمیم گرفت ایران ایر و یا ماهان را تحریم کند و این یعنی استکبار، افزود: چه کسی به غیر از کسانی که بیمار هستند با استکبار موافقند؟

کوچک زاده با تاکید بر اینکه هیچ کس با استکبار موافق نیست، افزود: امام خمینی (ره) ما را ضد استکبار کرد در واقع اگر بخواهیم مفهوم استکبار را بفهمیم باید مفهوم این جمله امام را که گفتند جنگ ما جنگ مکتب ما با تمام ظلم و جور و دنیای سرمایه داری است را بفهمیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم از آمریکا به عنوان مظهر استکبار اجتماعی و بین المللی یاد کرد و گفت: ماهیت استکبار ظلم، تعدی و زیاده خواهی است، اما ماهیت اسلام قانع بودن به حد خود است.

وی با اشاره به اینکه آقایان در بیانیه الجزایر به آمریکا اعتماد کردند، ولی کلاه سر آن‌ها رفت، اظهار کرد: با این وجود سوال این است که چرا در برجام نیز همان مسیر بیانیه الجزایر را رفتند و در واقع هر چه غربی‌ها خواستند ما انجام دادیم و در مقابل آن‌ها هیچ کاری نکردند.

کوچک زاده تصریح کرد: آمریکایی‌ها یک مشت چاقوکش و زورگو هستند، ولی چرا باید به آن‌ها اعتماد کنیم و بگوییم امضای کری تضمین است؟

نماینده مردم تهران در مجلس نهم افزود: یک روز آقای انصاری گفت: مخالفان برجام حتی بلد نیستند نام کنوانسیون‌های بین المللی را به درستی تلفظ کنند، اما مسئله این نیست و بنده معتقدم که خائن‌ترین آدم‌هایی که دست پرورده آمریکا هستند زبان انگلیسی را از زبان مادری بهتر حرف می‌زنند.

وی افزود: کسانی که آمریکا را بزک می‌کنند خائن هستند در واقع بزک کردن آمریکا مانند بزک کردن گرگ داستان شنگول و منگول است.

کوچک زاده اظهار کرد: پس از خروج ترامپ از برجام روحانی گفت: مگر ملت‌ها دیوانه اند با آمریکا مذاکره کنند با این وجود همین آقا حرفی را که می‌زند فراموش کرده و می‌گوید من در هر جلسه‌ای که برای منافع ملت ایران لازم باشد حاضر می‌شوم خب معلوم است که او منافع ملت ایران را هم تشخیص نمی‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اینکه آقای روحانی با یک تماس تلفنی گفت: اوباما انسان عاقل و با ادبی بود، اما در زمان همین انسان عاقل قانون ایسا تمدید شد و ده‌ها شرکت و فرد را به لیست تحریم‌ها اضافه شدند، افزود: بنده در سفری که به همراه آقای محتشمی پور با موضوع فلسطین به لبنان رفته بودیم در محل استراحت به او گفتم من ابتدا چپ بودم و از راستی‌ها خوشم نمی‌آمد، ولی الان این چه حرف‌هایی است که شما می‌زنید و از آن چپ انقلابی، طرفدار آمریکا شده اید با این وجود او از من مصداق و مستند خواست که من تاج زاده را مثال زدم و او گفت: این بچه قرتی را ولش کن حالا من با بچه قرتی‌های آن‌ها کاری ندارم، ولی کسی مانند محسن هاشمی که من او را آدم عاقل و درستی می‌دانم اگرچه با نظرات او مخالفم نیز می‌گوید از فدائیان مارکسیسم مسلک، ملی مذهبی‌های نهضت آزادی و چپ‌های کارگزارانی همگی کنار هم جمع شده اند تا به قول خودشان برای راه حل مشکلات نسخه‌ای شفابخش تجویز کنند و این نسخه درست زمانی تجویز شده که یک ماه و چند روز بیشتر از خروج آمریکا از برجام نمی‌گذرد.

وی با بیان اینکه میرحسین موسوی نیز که در جریان انتخابات سال ۸۸ با لجاجت نفس بر خلاف قانون عمل کرد در مورد رابطه با آمریکا معتقد است نزدیکی و رابطه با آمریکا مثل نزدیکی میش با گرگ است و در این رابطه در نهایت میش قربانی می‌شود، اضافه کرد: رئیس دولت اصلاحات نیز اخیرا گفته پیشنهاد کنار گذاشتن آداب دیپلماتیک و مذاکره بی قید و شرط با آمریکا نقض کرامت ایرانی است و این گونه رفتار‌ها نتیجه‌ای به سود منافع ملی در بر نخواهد داشت.

کوچک زاده تصریح کرد: سوال این است که چرا آقایان تمام نظراتی را که خودشان در مورد رابطه با آمریکا مطرح کرده اند کنار گذاشته و دم از مذاکره می‌زنند. در هر حال بدترین آدم‌ها کسانی هستند که روابط و رفتار‌های خود را با میل شخصی و براساس هوای نفس تنظیم می‌کنند و قطعا این افراد گمراه‌ترین انسان‌ها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم از شخصیت امام خمینی به عنوان عامل انسجام و وحدت در بین گروه‌ها و دسته جات سیاسی نام برد و افزود: برخی‌ها به رهبر انقلاب می‌گویند امام خمینی هم سازش کرد و شما هم تا دیر نشده با آمریکا سازش کنید، اما سوال این است که آیا امام با آمریکا سازش کرده است؟ پس از کشتار حجاج در عربستان امام پیامی در رابطه با پذیرش قطعنامه منتشر کرد در این پیام امام می‌گوید ما درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه و نفوذ جبهه استکبار بوده و هستیم حال اگر نوکران آمریکا این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراطوری بزرگ نام می‌گذارند ما از آن باکی نداریم. با این وجود سوال این است که آیا این پیام امام پیام سازش است که برخی از نمایندگان مجلس ششم با استناد به آن خطاب به رهبر معظم انقلاب می‌گویند خمینی که خیلی هم قوی‌تر بود سازش کرد و با آمریکا کنار آمد شما هم اگر جام زهری باید نوشیده شود نگذارید زمانی که همه چیز از دست می‌رود.

وی اظهار کرد: شاید پیشنهاد کنار آمدن و سازش با آمریکا کار درستی باشد، ولی اگر کسی با استناد به پیام امام خمینی در خصوص پذیرش قطعنامه به رهبر انقلاب بگوید شما با آمریکا سازش کنید من به این افراد می‌گویم بی شرف. چون پیام امام پیام جنگ و مقاومت بوده، ولی برخی‌ها می‌گویند این پیام، پیام سازش است.

کوچک زاده با اشاره به اینکه پس از انتشار پیام امام در خصوص پذیرش قطعنامه به پایگاه‌های آمریکا و فرانسه حمله شد و آن‌ها مجبور شدند پایگاه‌های خود را جمع کنند، تصریح کرد: روحانی این روز‌ها خیلی اصرار دارد به اینکه بگوید صلح سخت‌تر از جنگ است و رهبرانی که صلح را انتخاب می‌کنند کار سخت تری می‌کنند و در این رابطه نیز به مثالهایی از صلح امام رضا علیه السلام، صلح امام حسن علیه السلام و صلح حدیبیه را مطرح می‌کند. در هر حال بنده وقتی روحانی این حرف‌ها را می‌زند این سوال را از خودم می‌پرسم که یعنی امام حسین علیه السلام کار آسانی را انتخاب کرد و امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام با هم فرق دارند؟ واقعیت این است که صلح بین امام حسن علیه السلام و معاویه پس از درگیری‌های زیاد و پارتیزانی اتفاق افتاد و این صلح نیز این گونه بود که معاویه برگ سفیدی را امضا و مهر کرد و خدمت امام حسن علیه السلام فرستاد او در این نامه نوشت که شما هرچه بنویسید من قبول دارم و براساس آن بیایید جنگ را متوقف کنیم؛ بنابراین سوال این است که آیا مردم علت صلح امام حسن علیه السلام و معاویه را می‌دانند چرا آن را به مردم نمی‌گویند.   وی با بیان اینکه ما حاضریم به مانند امام حسن علیه السلام صلح کنیم مشروط بر اینکه شورای امنیت سازمان ملل یک برگه سفید امضا کند تا ما آن را به رهبری بدهیم تا در آن نامه قید شود که آمریکا گورش را از خلیج فارس گم کند، در سوریه و یمن جنایت نکند و ما بتوانیم نفت مان را بفروشیم و این صلح امام حسنی است و ما با آن موافقیم، افزود: واقعیت این است که رئیس جمهور این مسائل را نمی‌گوید آن وقت همه ما فکر می‌کنیم که امام حسن علیه السلام زیر شبه تهدید معاویه صلح کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه صحبت‌های اخیر روحانی در دانشگاه خائنانه و دروغ بود، گفت: او گفت: اگر آن روز تندرو‌ها بودند در خانه امام رضا علیه السلام می‌رفتند و تظاهرات می‌کردند و می‌گفتند چرا ولایت عهدی را پذیرفته ای؟ واقعیت این است که صلح امام حسن علیه السلام و ولیعهدی امام رضا علیه السلام به معنای سازش نبوده بلکه به معنای مبارزه بوده است، چون اگر آن‌ها سازش می‌کردند به شهادت نمی‌رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن