ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113672
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: در صورت ادامه جنگ، عربستان با خطراتی بزرگ مواجه خواهد شد

الحوثی: در صورت ادامه جنگ، عربستان با خطراتی بزرگ مواجه خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود به شرکت کنندگان در مراسم، ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت. وی تأکید کرد: مردم ما هر سال در صدر مردمی هستند که میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود به شرکت کنندگان در مراسم، ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.

وی تأکید کرد: مردم ما هر سال در صدر مردمی هستند که میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن می‌گیرند و اهمیت این مناسبت و این فرصت بزرگ را درک می‌کنند.

عبدالملک الحوثی گفت: کسانی که برای جنگ و محاصره تلاش می‌کنند و می‌خواهند سر ما را در مقابل خود خم کنند باید به آن‌ها گفت که محال است ما در مقابلشان سر خم کنیم. عاقبت این افراد نابودی و خسران است.

وی گفت: ما دستانمان را به سوی صلح و برادری دراز می‌کنیم و کسانی که با ما دشمنی کنند خود به خاطر انتخاب گزینه اشتباه و تصمیم ظالمانه مسئولیت را برعهده دارند. ادامه تجاوز به این معناست که ما باید به ارتقای توانایی‌های نظامی خود و انجام کوبنده‌ترین حملات ادامه دهیم و این حق مشروع ماست. من از نظام سعودی می‌خواهم جنگ و محاصره را متوقف کند وگرنه با خطرات بزرگی مواجه خواهد بود و پیامدهای آن نیز بزرگ خواهد بود.

الحوثی گفت: موضع ما در دشمنی با اسرائیل به عنوان یک رژیم غاصب یک موضع اصولی برپایه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و تعهدات دینی است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن