ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 113691
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
زندان مخفی امارات در تاسیسات گازی «توتال» در جنوب یمن

زندان مخفی امارات در تاسیسات گازی «توتال» در جنوب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روزنامه فرانسوی زبان «لوموند» در گزارشی خبرداد امارات هجده زندان سری را در مناطق تحت کنترل خود در یمن اداره می‌کند. اخبار بین‌الملل– این روزنامه افزود: بازداشتی‌ها در زندان‌های امارات توسط بازجویان آمریکایی مورد بازجویی قرار می‌گیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روزنامه فرانسوی زبان «لوموند» در گزارشی خبرداد امارات هجده زندان سری را در مناطق تحت کنترل خود در یمن اداره می‌کند.

اخبار بین‌الملل– این روزنامه افزود: بازداشتی‌ها در زندان‌های امارات توسط بازجویان آمریکایی مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه لوموند یکی از زندان‌های امارات در یکی از تاسیسات گازی شرکت توتال در جنوب یمن واقع است.

امارات این زندان سری را در یک پایگاه نظامی  که در نیمه‌های سال 2017 در بخشی از میدان گازی در جنوب یمن ایجاد کرده اداره می‌کند. این میدان گازی توسط شرکت فرانسوی توتال در حال بهره برداری است.

این روزنامه تاکید کرد: بازداشتگاه سری امارات در یک پایگاه نظامی که اماراتی‌ها در بخشی از میدان استخراج گاز در شهر بلحاف در جنوب یمن ایجاد کرده واقع است.

لوموند گفت: افرادی از نیمه‌های سال 2016 تاکنون در بازداشتگاه پایگاه بلحاف در بازداشت به سر می‌برند. پایگاه نظامی مذکور برای  انجام عملیات مبارزه با تروریسم به ویژه در سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفت.

لوموند بر مبنای گزارش سه سازمان غیردولتی تأیید کرد که سایت بلحاف شامل یک کارخانه مایع سازی و یک ترمینال صادرات گاز طبیعی مایع است  اما به دلیل جنگ در یمن در سال 2015 کار خود را متوقف کرد.

سه سازمان غیر دولتی «سموفاس»، «دیده بان تسلیحات» و «دوستان زمین» در  این گزارش تاکید کردند که پایگاه استخراج گاز بلحاف متعلق به شرکت توتال فرانسه از سال 2016 به پایگاه شبه نظامیان نیروهای موسوم به «نخبه شبوه» که تحت حمایت امارات هستند، تبدیل شده است.

بنا بر این گزارش شهادت شاهدان حاکی از رفتارهای غیرانسانی و توهین آمیز اعم از شکنجه و بی توجهی به حال بازداشتی‌ها توسط نظامیان اماراتی است.

در این گزارش آمده است: به بازداشتی‌های این زندان سری اتهام‌هایی در زمینه تروریسم بر مبنای سوء ظن‌های بی اساس وارد شده و یا از سر انتقام شخصی زندانی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن