ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113824
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای اولین جایزه شهید همدانی به آثار برتر در حوزه مدافعان حرم

اهدای اولین جایزه شهید همدانی به آثار برتر در حوزه مدافعان حرم

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیین معرفی برگزیدگان اولین جایزه سردار شهید حسین همدانی(اولین دوره انتخاب کتاب مدافعان حرم) روز دوشنبه، 27 آبان‌ماه از ساعت 15 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. جایزه کتاب سال سردار شهید حسین همدانی با هدف ارج‌گذاری […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیین معرفی برگزیدگان اولین جایزه سردار شهید حسین همدانی(اولین دوره انتخاب کتاب مدافعان حرم) روز دوشنبه، 27 آبان‌ماه از ساعت 15 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

جایزه کتاب سال سردار شهید حسین همدانی با هدف ارج‌گذاری به صاحبان قلم در حوزه موضوعی دفاع از حرم و گردآوری تألیفات ارزشمند این حوزه، شناسایی نویسندگان و شاعران توانمند و مستعد، آسیب‌شناسی و جریان‌سازی ادبیات جدید مقاومت با توجه به رویدادهای سال‌های اخیر در منطقه خاورمیانه و… برگزاری می‌شود.

دبیری علمی این رویداد را حمید حسام و دبیری اجرایی آن را حسین نصرالله زنجانی برعهده دارند.

حسین همدانی متولد 24 آذر سال 1329 در آبادان، فرمانده نظامی ایرانی در آبادان و از بنیان‌گذاران سپاه همدان و کردستان بود. وی از سال 1359 در جنگ ایران و عراق حضور داشت و در تاریخ 16 مهر 1394 در اطراف شهر حلب در سوریه در نبرد علیه نیروهای داعش به شهادت رسید.

برنامه‌های نخستین دوره جایزه شهید همدانی تشریح شد/ تشویق نویسندگان به ثبت خاطرات مدافعان حرم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن