ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113845
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۰۰
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند

جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند

 سردار عباسعلی محمدیان شامگاه سه شنبه در دیدار با جانبازان گرانقدر« امرالله حبیبی  و ابراهیم یاسمی» اظهارداشت:  خانواده شهداء و جانبازان  همیشه با ایستادگی و تأسی از اسوه صبر و بردباری کربلا حضرت زینب (سلام االله علیها ) در اشاعه و ماندگاری فرهنگ شهادت پیشگام بوده اند. وی افزود:  چراغ راه آینده نظام شعار آزادگی و فداکاری شهدا […]

 سردار عباسعلی محمدیان شامگاه سه شنبه در دیدار با جانبازان گرانقدر« امرالله حبیبی  و ابراهیم یاسمی» اظهارداشت:  خانواده شهداء و جانبازان  همیشه با ایستادگی و تأسی از اسوه صبر و بردباری کربلا حضرت زینب (سلام االله علیها ) در اشاعه و ماندگاری فرهنگ شهادت پیشگام بوده اند.
وی افزود:  چراغ راه آینده نظام شعار آزادگی و فداکاری شهدا و جانبازان است و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمت وتلاش شهدا و جانبازان گرانقدری است که خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گران ترین هستی خویش را که همانا جان و سلامتی اشان بوده هدیه داده اند و با شعار آزادگی و فداکاری شان چراغ راه آینده ملت شدند.
اجر خانواده شهداء و جانبازان در پیشگاه خداوند متعال کمتر از شهداء و جانبازان نیست و تکریم آنها یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.
 گذشتن ازجان و سلامتی کار ساده ای نیست اما وقتی هدف متعالی پیش آید و هرکسی خود را قطره ای از دریای بیکران الهی احساس کند، ایثار مفهوم ارزشی پیدا می کند و این شهدا بودند که با نثار خون خود عظمت و جاودانگی را به میهن بخشیدند.

جانباز امرالله حبیبی چهارم مرداد ۶۳ در  سقز بر اصابت ترکش خمپاره ، ابراهیم یاسمی  ۲۲ دی ماه ۶۵  براثر موج انفجار ناشی از بمباران هوایی مجروح و به مقام جانبازی نائل شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن