ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113921
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش الحوثی به شایعه مذاکره با سعودی‌ها

واکنش الحوثی به شایعه مذاکره با سعودی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، چهارشنبه (دیروز) در ادامه اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر وجود مذاکراتی میان صنعاء و ریاض برای پایان دادن به جنگ، یک خبرنگار یمنی از سفر هیأتی از عربستان سعودی به صنعاء خبر داد. «فارس الحمیری» خبرنگار یمنی در صفحه توییتر خود به نقل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، چهارشنبه (دیروز) در ادامه اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر وجود مذاکراتی میان صنعاء و ریاض برای پایان دادن به جنگ، یک خبرنگار یمنی از سفر هیأتی از عربستان سعودی به صنعاء خبر داد.

«فارس الحمیری» خبرنگار یمنی در صفحه توییتر خود به نقل از منابعی که نزدیک به انصارالله خواند، نوشت، چند روز پیش یک هیأت نظامی سعودی وارد صنعا شد و دیدارهایی با سران انصارالله انجام داد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در همین زمینه در صفحه توئیتر خود نوشت: «مقدماتی که در جریان است به حد مذاکره نرسیده است.»

وی ادامه داد: «به عنوان مثال «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن مدتی است دنبال ترتیب دادن به دور جدید مذاکره است، اما تا به امروز موفق نشده است. بدون حضور کشورهای عضو ائتلاف بر سر میز، او نتیجه‌ای برای توقف حملات یا شکست محاصره نخواهد گرفت.»

در همین ارتباط، «خالد بن سلمان بن عبدالعزیز»، پسر شاه سعودی که جانشینی وزیر دفاع را نیز برعهده دارد، دوشنبه (سه روز پیش) طی سفری از پیش اعلام نشده وارد شهر مسقط، پایتخت عمان شد.

برخی منابع غیر رسمی سفر جانشین وزیر دفاع عربستان سعودی به مسقط را به تلاش ریاض برای توافق با جنبش انصارالله یمن ربط دادند. (جزئیات بیشتر)

عربستان تا پیش از حمله تلافی‌جویانه ارتش یمن به آرامکو در ۲۷ شهریور امسال هرگونه درخواست یمن برای توقف جنگ را رد می‌کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن