ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 113933
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراهیم الدیلمی: یکی از علل پیروزی یمنی‌ها توسل به پیامبر اسلام بود

ابراهیم الدیلمی: یکی از علل پیروزی یمنی‌ها توسل به پیامبر اسلام بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، ابراهیم الدیلمی در سی و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) ضمن تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) گفت: برای شناخت پیامبر مکرم اسلام لازم است بر منبعی قوی مانند قرآن کریم تاکید داشته باشیم. قرآن کریم به زبان عربی نازل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، ابراهیم الدیلمی در سی و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) ضمن تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) گفت: برای شناخت پیامبر مکرم اسلام لازم است بر منبعی قوی مانند قرآن کریم تاکید داشته باشیم. قرآن کریم به زبان عربی نازل شده ولی متاسفانه برخی از مفسرین صرفا به جنبه بیانی آن پرداختند و به جنبه معنایی و نورانی آن بی‌توجهی کردند.

وی افزود: در مطالعه قرآن شاهد مبارزه با مشکلات از سوی پیامبر هستیم. معتقدم دانشگاه امام صادق می‌تواند مطالعات جدی در حوزه شخصیت‌شناسی پیامبر داشته باشد.

الدیلمی با بیان اینکه یکی از علل پیروزی یمنی‌ها در مقابل آل سعود توسل به پیامبر مکرم اسلام بود، تصریح کرد: پیروزی یمن در این مدت سه عامل اصلی داشته است؛ اولین عامل بازگشت حقیقی مردم یمن به قرآن است. دوم تمسک ملت یمن به یک رهبر ایمانی و نکته سوم تشخیص دشمن حقیقی یعنی آمریکا و اسرائیل است. این سه عامل باعث شناخت مردم یمن نسبت به پروردگار شد. بسیاری تعجب می‌کنند با این عدم توازن در حوزه امکانات مردم یمن چگونه این پیروزی‌ها را کسب کنند، اما مومنان به خوبی می‌دانند قدرتی بالاتر از قدرت خدا وجود ندارد.

سفیر یمن در پایان اضافه کرد: یک توصیه دارم و آن این است که نسبت به امور و مسائل یمن توجه داشته باشید، چراکه در ماجرای یمن قصه‌هایی از ایثار و فداکاری‌هایی وجود دارد که همه باید از آن با خبر باشند. یمن الگوی بسیار خوبی در پیروی از یک رهبری ایمانی است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن