ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11402
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
سالگرد شهید مدافع حرم در تنکابن برگزار شد

سالگرد شهید مدافع حرم در تنکابن برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر عصر سه شنبه در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی در مصلی شهرستان تنکابن گفت: شهدای مدافع حرم کشور ما را در مقابل تروریسم بیمه کردند زیرا هدف توریست ها فقط دشمنان اسلام نیستند بلکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر عصر سه شنبه در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی در مصلی شهرستان تنکابن گفت: شهدای مدافع حرم کشور ما را در مقابل تروریسم بیمه کردند زیرا هدف توریست ها فقط دشمنان اسلام نیستند بلکه آنان دشمنان عالم هستند.

وی با اشاره به تامین امنیت برای ۳۰ میلیون زائر اربعین حسینی  (ع) توسط شهدای مدافع حرم اضافه کرد: شهدای مدافع حرم با شجاعت ها و رشادت های خود خدمت بی نظیری را برای مردم رقم زدند.

پوراکبر با بیان اینکه زندگی شهید مرادخانی سراسر درس است، تصریح کرد:  حضور پرشور مردم در این مراسم بیانگر شناخت مردم از شهید است.

امام جمعه تنکابن با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم باید فرهنگ مرادخانی ها را در انتخابات برگزینند و اگر فرهنگ مرادخانی ها در پست ها و میزها و مقام ها حاکم شود، نخستین مشکلی که حل می شوداین است که دیگر هیچ گرسنه و بیچاره ای در کشور وجود نخواهد داشت.

برادر شهید مدافع حرم سردار محرمعلی مرادخانی نیز در این مراسم گفت: شهید مرادخانی بسیجی آمد، بسیجی ماند و بسیجی رفت.

احمد مرادخانی با بیان اینکه فرهنگ بسیج فرهنگ ولایی است افزود: بسیاری با عنوان نیروی بسیجی بر سر کار می آیند اما زود فراموش می کنند که یک بسیجی هستند و به کارمند تبدیل می شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت؛ یک زمانی ما نگران داخل کشور بودیم اما اکنون به جایی رسیدیم که غربی ها نگران این هستند که چگون با ما ارتباط بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن