ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 114136
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در جمع «تشکل فرزندان مدافع حرم خوزستان» + تصویر

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در جمع «تشکل فرزندان مدافع حرم خوزستان» + تصویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حضرت حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در جمع «تشکل فرزندان مدافع حرم خوزستان» اظهار داشت: تشکیل این جمع و متشکل شدن فرزندان شهدای مدافع حرم که حق زیادی گردن ملت ایران دارند یک امر میمون […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حضرت حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در جمع «تشکل فرزندان مدافع حرم خوزستان» اظهار داشت: تشکیل این جمع و متشکل شدن فرزندان شهدای مدافع حرم که حق زیادی گردن ملت ایران دارند یک امر میمون و مبارکی است و در مسیر راه شهدا است.

وی افزود: در روایات دینی ما یکی از بهترین و شیرین‌ترین لحظات دنیا، لحظه شهادت است و مطابق سنت الهی هر کجا خون شهیدی جاری باشد برکت و نگاه الهی نیز آنجا خواهد بود. اینکه امروز ما با افتخار در دنیا سر بلند می‌کنیم و مقابل مستکبرین ایستادگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: تمامی شهدا بر ما حق دارند ولی شهدای مدافع حرم و آن بصیریتی که سبب شد این شهدا در این مقطع جان خود را نثار کنند و اجازه ندهند به اسلام آسیبی برسد بی‌مثال است. شهدای ما برای اسلام رفتند و وقتی تک تک وصیت شهدا را بررسی می‌کنیم همه بر اینکه برای اسلام رفتیم و برای عزت اسلام رفتیم تاکید دارند.

وی با اشاره به عظمت کار شهدای مدافع حرم در نابودی گروه تکفیری داعش اظهار داشت: کسی باور نمی‌کرد این جریان تکفیری در سوریه و عراق محصول بیش از 20 سال کار فکری و اعتقادی استکبار بود به راحتی جمع و نابود شود. شهیدان مدافع حرم توانستند توطئه 20 سال استکبار را برهم زنند و این یک افتخار برای اسلام است.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد در رشت برگزار شدیادواره شهدای وحدت، خدمت و امنیت در زاهدان به روایت تصویر‌یادواره شهدای رسانه‌ استان بوشهر برگزار می‌شود

موسوی‌فرد ادامه داد: رزمندگان ایرانی مدافع حرم در خوزستان در سخت‌ترین لحظات خوش درخشیدند و با رشادت‌های که داشتند اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد. شهید حججی یک نمونه است که وقتی اسیر می‌شود بی‌هیچ ترس و دلهره با افتخار و سرافرازنه مقابل دشمن قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: اینکه امروز آمریکا اعتراف می‌کند که گزینه نظامی از روی میز حذف شده است به برکت خون شهدا است که به استکبار نشان دادند جرأت حمله و جنگ نظامی علیه ایران را ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پایان با تشکر از ایجاد این تشکل از سوی فرزندان مدافع حرم اظهار داشت: مسیر شهدا را باید ادامه داد و این تشکل ادامه دهنده این مسیر است. در راه رشد این تشکل نیز بنده آمادگی کامل برای همه نوع همکاری را دارم.

در ادامه حسین علی‌پور فرزند شهید مدافع حرم و دبیر تشکل فرزندان مدافع حرم خوزستان اظهار داشت: از آغاز جنگ در سوریه در سال 90 بیش از 8 سال می‌گذرد ولی در حوزه خانواده شهدای مدافع حرم کار جدی و سازمان‌‍دهی شده صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: فرزندان شهدای مدافع حرم خوزستان برای سامان‌بخشی و هم‌افزایی در بخش شهدای مدافع حرم بیش از 5 ماه بررسی و کار کارشناسی انجام دادیم تا بتوانیم به این جمع که دارای کمیته‌های مختلف فرهنگی و اداری است برسیم.

علی‌پور گفت: یکی از مظلومیت‌های شهدای مدافع حرم همین است که پس از 8 سال هنوز ستاد و تشکل مشخصی در حوزه خانواده شهدای مدافع حرم ندارند که مشکلات و مسایل اینها را پیگیری کند و با شناسایی فرزندان و خانواده اینان موجب هم‌افزایی شود.

وی اظهار داشت: جریان مدافع حرم جریان پایان ناپذیری است و لازم است این فرهنگ ادامه داشته باشد. خوزستان با داشتن 73 شهید مدافع حرم از حیث تعداد شهدای ایرانی نخستین استان از نظر تعداد کمی شهدا است. این تشکل نخستین تشکل در این بخش است زیرا تعداد شهدای این استان بسیار بیشتر از سایر استانها است و نیاز جدی تر است.

فرزند شهید مدافع حرم گفت: برای نخستین بار این تشکل بانک جامع و به روز اطلاعات شهدا و خانواده شهدای مدافع حرم خوزستان را تدوین کرد و بسیاری از خانواده شهدا که در یک شهرستان حضور داشتند و باهم دیگر ارتباط نداشتند را به هم وصل کردیم.

وی با گلایه از عدم همکاری برخی مسئولان در این زمینه اظهار داشت: این تشکل نوپا نیاز به حمایت مسئولان دارد تا بتواند به راه خود ادامه دهد. این تشکل برای خانواده شهدا کارگاه‌های بصیرتی تدارک دیده است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن