ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114140
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
  • 362 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار وزیر کشور اسبق عراق درباره توطئه سفیر آمریکا در بغداد

هشدار وزیر کشور اسبق عراق درباره توطئه سفیر آمریکا در بغداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باقر جبر الزبیدی» وزیر کشور اسبق عراق، سفیر جدید آمریکا در بغداد را که چند ماهی است کار خود را در این کشور آغاز کرده، مسئول توطئه در عراق خواند. این سیاستمدار عراقی در گفت‌وگویی تلویزیونی که از شبکه «العهد» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باقر جبر الزبیدی» وزیر کشور اسبق عراق، سفیر جدید آمریکا در بغداد را که چند ماهی است کار خود را در این کشور آغاز کرده، مسئول توطئه در عراق خواند.

این سیاستمدار عراقی در گفت‌وگویی تلویزیونی که از شبکه «العهد» پخش شد، با اشاره به اینکه «ماتیو تویلر» پیش از عراق، سفیر آمریکا در یمن بوده و نامش با رسوایی تجاوز به یمن همراه است، گفت که او اکنون توطئه جدیدی علیه عراق را هدایت می‌کند. 

دبیرکل حزب «حرکه الانجاز» در عراق خطاب به سفیر آمریکا گفت: آقای ماتیو، عراق مانند یمن نیست.

الزبیدی توضیح داد: دولت آمریکا در حال سوء استفاده از منازعه با ایران است و در این میان شخصیت‌های عراقی را هدف قرار می‌دهد.

وزیر کشور اسبق عراق افزود: عراق اکنون در حال جنگ با طرف‌هایی است که می‌خواهند آن را سرنگون کنند و این امر در خدمت طرح «معامله قرن» در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره فعالسازی داعش در عراق هشدار داد و گفت که داعش در «وادی حوران» و سوریه در تحرک است و  برای خرابکاری در عراق، سوریه و اردن آماده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن