ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114147
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن: قادریم اهداف حیاتی در عمق اسرائیل را هدف بگیریم

ارتش یمن: قادریم اهداف حیاتی در عمق اسرائیل را هدف بگیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن بر آمادگی این نیروها در واکنش به تجاوزات اسرائیل در صورت ماجراجویی‌اش در هر حمله نظامی مستقیم به یمن تاکید کرد.  سریع در همایش اداره ارشاد معنوی وابسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن بر آمادگی این نیروها در واکنش به تجاوزات اسرائیل در صورت ماجراجویی‌اش در هر حمله نظامی مستقیم به یمن تاکید کرد. 

سریع در همایش اداره ارشاد معنوی وابسته به نیروهای مسلح که خود به عنوان مدیر این بخش فعالیت دارد، تصریح کرد: پیامی که عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد میلاد پیامبر اکرم (ص) مطرح کرد، از موضع قدرت بود و دشمن اسرائیلی باید آن را جدی بگیرد.

وی در این همایش که تحت عنوان “طمع‌ورزی‌های اسرائیل در یمن” برگزار شد، گفت: توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح یمن در زمینه یگان موشکی، پهپادی به گونه‌ای است که اکنون هر دو بخش می‌توانند به راحتی اهداف حیاتی در داخل عمق اسرائیل را هدف بگیرند.

سرتیپ سریع اشاره‌ای به طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان برای توسعه طلبی در قبال مهمترین گذرگاه‌های حیاتی در خلیج فارس و دریای سرخ در طول تاریخ امت عرب و اسلامی کرد.

سرتیپ عبدالله بن عامر، معاون مدیر اداره ارشاد معنودی در امور اطلاع‌رسانی نیز تاکید کرد: دشمن اسرائیلی در طول تاریخ معاصر یمن طمع‌هایی در اشغال تعدادی از جزایر یمن در دریای سرخ داشته است.

وی خاطرنشان کرد، رهبران اسرائیلی از سال ۱۹۶۶ طمع‌های بسیار و طرح‌هایی برای توسعه طلیب در مهمترین مناطق استراتژیک سواحل یمن به خصوص ساحل غربی داشته‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن