ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114188
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۳۹
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۱۰ پناهجوی آفریقایی در حمله عربستان به یمن

کشته شدن ۱۰ پناهجوی آفریقایی در حمله عربستان به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، بمب‌انداز‌های آل سعود، کمپ پناهجویان در منطقه مرزی «منبه» در شمال استان صعده یمن را مورد هدف قرار دادند. به گفته  این کمپ در منطقه «الراقو» قرار داشته و حمله در ساعات پایانی روز چهارشنبه […]

کشته و زخمی شدن 45 آفریقایی پناهجو درپی تجاوز آل‌سعودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، بمب‌انداز‌های آل سعود، کمپ پناهجویان در منطقه مرزی «منبه» در شمال استان صعده یمن را مورد هدف قرار دادند. به گفته  این کمپ در منطقه «الراقو» قرار داشته و حمله در ساعات پایانی روز چهارشنبه رخ داده است. تجاوز سعودی‌ها ۱۰ آفریقایی را به کام مرگ کشاند و ۳۵ نفر دیگر را مجروح کرد.

ماه گذشته هم، نیرو‌های ائتلاف سعودی منطقه‌ای در شمال استان جوف را مورد حمله قرار داده بودند که در پی آن حداقل یک پناهنده آفریقایی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

هرچند که اوضاع یمن تعریفی ندارد و هر روز به دغدغه‌های مسائل بشردوستانه در این کشور اضافه می‌شود، همچنان آفریقایی‌های ساکن شرق این قاره برای معرفی خود به نهاد‌های بین‌المللی وارد یمن می‌شوند.

جنایت‌های آل سعود در یمن طی سال‌های گذشته، خسارت‌های فراوانی را باری مردم این کشور به بار آورده است. کشته شدن تعداد زیادی کودک، سوء تغذیه گسترده در کشور و همچنین شیوع بیماری وبا در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان غربی حقوق بشر هیچ واکنشی به آن نشان نمی‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن