ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114316
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: نهادهای بین‌المللی از پول کشورهای کمک‌کننده سوء استفاده می‌کنند

انصارالله: نهادهای بین‌المللی از پول کشورهای کمک‌کننده سوء استفاده می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو شورای عالی سیاسی این کشور روز شنبه از نهادهای بین‌المللی به دلیل «سوء استفاده از پول‌های کشورهای کمک‌کننده» به شدت انتقاد کرد. الحوثی سازمان‌های بین‌المللی مستقر در یمن را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو شورای عالی سیاسی این کشور روز شنبه از نهادهای بین‌المللی به دلیل «سوء استفاده از پول‌های کشورهای کمک‌کننده» به شدت انتقاد کرد.

الحوثی سازمان‌های بین‌المللی مستقر در یمن را به بازی با پول‌های کشورهای کمک‌کننده به این کشور متهم کرد و گفت که این نهادهای بین‌المللی مخالف تخصیص این پول‌ها به مردم یمن هستند.

وی با بیان اینکه مدارک زیادی در خصوص هدر دادن این پول‌ها وجود دارد، گفت که سازمان ملل برای اطلاع از این مساله، باید کمیته‌ای حقیقت‌یاب تشکیل دهد.

سازمان ملل ۳۰ مرداد گذشته هشدار داده بود، در صورتی که یک میلیارد دلار تعهدات مالی جامعه بین الملل پرداخت نشود، ۲۲ طرح کمک رسانی در یمن متوقف خواهد شد.

سازمان ملل از وضعیت یمن که مردم آن پنج سالی است با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند، به عنوان بزرگترین فاجعه بشری در جهان یاد کرده است.

سال گذشته تعدادی از کشورهای جهان متعهد شدند دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای کمک به کشور جنگ زده یمن بپردازند، اما «لیز گراند» هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه یمن می‌گوید تنها نیمی از این کمک‌ها پرداخته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن