ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11432
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرم هستم؛ با اجازه امام رضا(ع) پرچم گنبد را عوض می‌کنم

شهید مدافع حرم هستم؛ با اجازه امام رضا(ع) پرچم گنبد را عوض می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛"و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد" تمام کارهای خود را به"الله" می‌سپارم چراکه او نسبت به بندگانش بیناست. این آیه آغازگر کلامش بود؛ آغاز کلام یک پدر؛ پدر یک شهید. شهید مدافع حرم بی بی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛"و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد" تمام کارهای خود را به"الله" می‌سپارم چراکه او نسبت به بندگانش بیناست. این آیه آغازگر کلامش بود؛ آغاز کلام یک پدر؛ پدر یک شهید. شهید مدافع حرم بی بی زینب(س). 

همین حوالی، اطراف قزوین خودمان -شهرستان شال- نشستیم پای صحبت پدری که با لهجه شیرین ترکی برایمان از خاطره‌ای می‌گوید که گره خورده با گنبد و بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع):     چند وقت پیش از حرم امام رضا (ع) با من تماس گرفتند، بعد از هماهنگی‌های تلفنی قرار شد چند نفر از خدام حرم امام رضا (ع) بیایند منزل ما اما دلیل این حضور را نمی‌دانستیم.

در روز مقرر خادمین حرم آقا رسیدند، چهارنفر بودند و هدایایی برای ما آورده بودند که خیلی ارزشمند است؛ یک پرچم مشکی، دو پرچم سبز و یک سجاده. 

بعد از گپ و گفت های معمولی، یکی از خدام به صورت خصوصی از خوابی که دیده بود برایمان گفت:

می‌گفت چند شب پیش خواب دیدم بالای گنبد امام رضا (ع) آقایی پرچم مشکی را پایین می‌آورد و پرچم سبز را بالا می‌برد، خطاب به آن آقا گفتم شما کی هستی و با اجازه چه کسی این کار را می‌کنی؟
گفت: من مرتضی کریمی شهید مدافع حرم هستم؛ با اجازه امام رضا (ع) این کار را می‌کنم.
صبح همان شب خوابی که دیده بودم را برای همکاران تعریف کردم و تصیمی براین شد منزل شما بیایم و پیام شهید را به شما منتقل کنیم و اینطور شد که با شما تماس گرفتیم و بعد عازم این سفر شدیم؛ به محض دیدن عکس شهید، چهره آقا مرتضی برایم تداعی شد، همان چهره‌ای بود که در خواب دیده بودم.   
بعد به هدایایی که آورده بودند اشاره کرد و گفت: پرچم مشکی 72 روز به یاد شهدای کربلا و پرچم سبز110 روز به نام امیرالمومنین علی (ع) بالای گنبد آقا نصب بوده است که به عنوان هدیه از جانب امام رضا (ع) برای شما آورده‌ایم.
بعد از تعریف این خواب یکی از خدام خطاب به حاج خانم (مادرشهید) گفتند که ما شنیده‌ایم شما در فراغ پسرتان خیلی بیقراری می‌کنید و لباس مشکی خود را از تن درنیاورده‌اید، یکی از پیام‌های شهید برای شما شاید اشاره به همین موضوع داشته باشد، شما پیراهن مشکی خود را عوض کنید؛ بعد از صحبت‌های خادمین حرم امام رضا (ع) حاج خانم آرامتر شدند و بی قراری‌هایشان نیز کمتر شد. 

پ.ن/ شهید مرتضی کریمی یکی از شهدای مدافع حرم است که پیکرش به وطن بازنگشته و شهادت این شهید بزرگوار در تاریخ 22 دی ماه تایید شد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن